1. Welk probleem ervaar je?
Sommige topics vind ik interessant. Dan reageer ik, of volg ik het. Er is geen manier om dit bij te houden.
"Mijn react" laat alleen topics zien waar ik heb gereageerd.
"Topic volgen" overwelmt mij met notificaties waardoor ik echte notificaties niet meer zie (ik negeer alle notificaties).
Daarnaast is het niet mogelijk om een topic te ont-volgen wanneer altijd "mijn react" gebruikt.
2. Waarom is dat een probleem?
Ik wil maar 1 link hebben om te checken wat ik gemist heb, en ik wil niet handmatig elk topic volgen. Dat is impliciet aan het reageren.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Meermaals per dag
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Een "for you page", *ZONDER* suggesties, wat een mis is tussen: topics waar ik heb gereageerd + gevolgd. Beter is waarschijnlijk:
- Huidige "volgen" omzetten in "notify topic"
- Nieuw "volgen" model maken
- Bij het reageren automatisch het topic volgen
- Mogelijkheid bieden om een automatisch gevolgd topic te ont-volgen
- Bij een follow-up topic kan je automatisch de volgingen meenemen.
Sommige topics vind ik interessant. Dan reageer ik, of volg ik het. Er is geen manier om dit bij te houden.
"Mijn react" laat alleen topics zien waar ik heb gereageerd.
"Topic volgen" overwelmt mij met notificaties waardoor ik echte notificaties niet meer zie (ik negeer alle notificaties).
Daarnaast is het niet mogelijk om een topic te ont-volgen wanneer altijd "mijn react" gebruikt.
2. Waarom is dat een probleem?
Ik wil maar 1 link hebben om te checken wat ik gemist heb, en ik wil niet handmatig elk topic volgen. Dat is impliciet aan het reageren.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Meermaals per dag
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Een "for you page", *ZONDER* suggesties, wat een mis is tussen: topics waar ik heb gereageerd + gevolgd. Beter is waarschijnlijk:
- Huidige "volgen" omzetten in "notify topic"
- Nieuw "volgen" model maken
- Bij het reageren automatisch het topic volgen
- Mogelijkheid bieden om een automatisch gevolgd topic te ont-volgen
- Bij een follow-up topic kan je automatisch de volgingen meenemen.
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)