Opzoek naar een laser printer: welke moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floydausten
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 06-11-2024
Goedemiddag allen,

Ik ben op zoek naar een laser printer en ik weet eigenlijk niet waar ik op moet letten. Ik wil de 'm gebruiken om zo nu en dan iets te printen of te scannen. Ik heb de volgende wensen:
- Zwart wit en kleur printen;
- Scanfunctie;
- Het moet een Netwerk/WiFi printer zijn, geen must maar zou fijn zijn.

Prijs vind ik lastig te zeggen, ik weet niet wat een gangbare prijs is, want ik vind printer van €150 euro tot honderden euro's. Maar ik zou zeggen, maximaal €250,- tot €300,-

Met vriendelijke groet,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:40
Als ik je wensen intype in de pricewatch, dan komt deze printer als nummer 1 naar boven:
uitvoering: Canon i-Sensys MF655Cdw
Met als belangrijkste review opmerking: "Deze printer kan NIET automatisch dubbelzijdig scannen via de ADF"

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit een haalbare oplossing is. Maar kan je niet gewoon printen/scannen op je werk als het toch maar af en toe is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 23:33
GarBaGe schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:37:
Als ik je wensen intype in de pricewatch, dan komt deze printer als nummer 1 naar boven:
Met als belangrijkste review opmerking: "Deze printer kan NIET automatisch dubbelzijdig scannen via de ADF"
Of voor €50,- extra zijn broertje die wel dubbelzijdig kan scannen:
uitvoering: Canon MF657Cdw

Dat zou ik er persoonlijk wel voor over hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charango
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 15:50
floydausten schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:13:
Ik ben op zoek naar een laser printer en ik weet eigenlijk niet waar ik op moet letten. Ik wil de 'm gebruiken om zo nu en dan iets te printen of te scannen.
Afhankelijk van hoeveel pagina's "zo nu en dan" betekent kunnen de kosten van de toner significant zijn. Canon claimt dat de meegeleverde kleurentoners 680 pagina's mee zouden moeten gaan. Bij Brother zijn er printers die geleverd worden met inkt voor 500 kleurenpagina's, maar ook printers met voldoende inkt voor 1800 pagina's (zoals deze). Ik zou zeker kijken hoe duur een set nieuwe toners is, tenzij je denkt dat die 680 pagina's voldoende zijn voor de hele levensduur van de printer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
GarBaGe schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:37:
Deze heb ik ook, bevalt prima. Kleurenafdrukken zijn erg goed.
Ik heb 'm bij Printabout besteld. Zij leveren goedkopere toners met volledige garantie. Op dit moment zijn de bijgeleverde toners nog niet op.
Jammer dat @floydausten niet meer reageert.
Pagina: 1