Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal dit toestel zowel voor werk als privégebruik nodig hebben.
Voor mijn werk maak ik vaak gebruik van de adobe-pakketten. Daarnaast gebruik ik af en toe solidworks.
In mijn vrije tijd game ik af en toe. Velen gaan het geen "gaming" noemen -> maar ik speel heel vaak de sims 4
. Ik heb alle pakketten en mijn huidige laptop stijgt op als ik de sims wil spelen
. Ik doe ook aan modding en wil dus zeker een snel toestel hebben. Naast de sims 4 speel ik nog veel simulator en strategische games. Niet zo zeer shooters of racings.
Naast dit alles komt mijn nieuwe pc in de woonkamer te staan. Alles is hier in een bepaalde stijl en het oog wilt ook wat. Ik wil geen "zwarte bak". Mijn pc zal bovenop mijn bureau te komen staan en moet er ook "mooi" uitzien. De stijl waar ik heenwil is wit met RGB. Ik ben er mij van bewust dat zo'n onderdelen duurder zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de € 2000 en € 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, ik begin helemaal opnieuw. Vanaf volgend jaar zal ik starten met thuiswerk. Mijn huidige laptop kan dit alles zeker niet aan...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een mooi ogende computer met heel wat kracht. Snelheid en multitasking is erg belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren (oké... eigenlijk wel AMD fan
)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien het in de woonkamer komt te staan, graag een stiller toestel.
Ga je overklokken?
Dit is niet de bedoeling. Ik wil met de basiscomponenten voorlopig voldoende kunnen bereiken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil dus een kracht en mooie setup. Ik begin vanaf 0 dus alle advies is meer dan welkom (zeker ook voor een monitor). Ik heb een budget van € 2500,00; wat ik toch niet weinig vind. Daarom wil ik het optimale uit mijn geld halen. Ik heb geen schrik om het toestel zelf te assembleren, echter heb ik de afgelopen jaren de nieuwste toestellen niet meer opgevolgd... Ik wil dus zeker zijn dat ik de juiste onderdelen koop.
Alvast enorm bedankt voor de hulp!
Ik zal dit toestel zowel voor werk als privégebruik nodig hebben.
Voor mijn werk maak ik vaak gebruik van de adobe-pakketten. Daarnaast gebruik ik af en toe solidworks.
In mijn vrije tijd game ik af en toe. Velen gaan het geen "gaming" noemen -> maar ik speel heel vaak de sims 4
Naast dit alles komt mijn nieuwe pc in de woonkamer te staan. Alles is hier in een bepaalde stijl en het oog wilt ook wat. Ik wil geen "zwarte bak". Mijn pc zal bovenop mijn bureau te komen staan en moet er ook "mooi" uitzien. De stijl waar ik heenwil is wit met RGB. Ik ben er mij van bewust dat zo'n onderdelen duurder zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de € 2000 en € 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, ik begin helemaal opnieuw. Vanaf volgend jaar zal ik starten met thuiswerk. Mijn huidige laptop kan dit alles zeker niet aan...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een mooi ogende computer met heel wat kracht. Snelheid en multitasking is erg belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren (oké... eigenlijk wel AMD fan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien het in de woonkamer komt te staan, graag een stiller toestel.
Ga je overklokken?
Dit is niet de bedoeling. Ik wil met de basiscomponenten voorlopig voldoende kunnen bereiken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil dus een kracht en mooie setup. Ik begin vanaf 0 dus alle advies is meer dan welkom (zeker ook voor een monitor). Ik heb een budget van € 2500,00; wat ik toch niet weinig vind. Daarom wil ik het optimale uit mijn geld halen. Ik heb geen schrik om het toestel zelf te assembleren, echter heb ik de afgelopen jaren de nieuwste toestellen niet meer opgevolgd... Ik wil dus zeker zijn dat ik de juiste onderdelen koop.
Alvast enorm bedankt voor de hulp!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 479,- | € 479,- |
1 | Moederborden | ASRock X870 PRO RS WiFi | € 229,57 | € 229,57 |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming White 20GB OC | € 707,54 | € 707,54 |
1 | Behuizingen | Lian Li O11 Dynamic EVO Wit | € 147,83 | € 147,83 |
1 | Waterkoeling | Lian Li GALAHAD II LCD SL-INF Wit | € 251,53 | € 251,53 |
1 | Ventilators | be quiet! Light Wings LX 120mm PWM, Triple Pack, Wit, 120mm | € 42,51 | € 42,51 |
1 | Geheugen intern | Corsair Dominator Titanium RGB CMP32GX5M2X7200C34W | € 189,90 | € 189,90 |
1 | Voedingen | DeepCool PX1200G | € 211,79 | € 211,79 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 164,21 | € 164,21 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2 333,88 |