Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Mijn zoon en ik hebben een S20+ die wij jaren lang met veel plezier gebruikt hebben. 12Gb werkgeheugen en hoge resolutie. Nu begint de accu van onze telefoons wel echt terug te lopen dus kijken wij naar iets nieuws.
Wat is je budget?
Refurbished budget hebben wij
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Cloud gaming, youtube, casual gaming. Brawlstars
Wat heb je zelf al gevonden?
Wij kijken naar de S21 Ultra, S22 Ultra en S23 Ultra waarbij die laatste ons budget echt rekt.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoeveel verschil zit er in de Ultra's van de afgelopen jaren? Welke doe is de beste bang for the buck?
Ik zoek een?
Mijn zoon en ik hebben een S20+ die wij jaren lang met veel plezier gebruikt hebben. 12Gb werkgeheugen en hoge resolutie. Nu begint de accu van onze telefoons wel echt terug te lopen dus kijken wij naar iets nieuws.
Wat is je budget?
Refurbished budget hebben wij
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Cloud gaming, youtube, casual gaming. Brawlstars
Wat heb je zelf al gevonden?
Wij kijken naar de S21 Ultra, S22 Ultra en S23 Ultra waarbij die laatste ons budget echt rekt.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoeveel verschil zit er in de Ultra's van de afgelopen jaren? Welke doe is de beste bang for the buck?
Tierelier