Even voor de duidelijkheid: De laatst firmware update is van 2015, weet je zeker dat je deze NAS nog wilt gaan gebruiken? Als wel, dan zul je er echt moeite voor moeten doen, als ik het internet een beetje afstruin. Veel zaken die niet meer supported zijn kom ik tegen. Als je de NAS ook nog eens aan het internet wilt gaan hange, dan kan ik alleen maar zeggen, NIET DOEN... Er zullen allerhande kwetsbaarheden in zitten die niet meer opgelost gaan worden aangezien de NAS out of support is, vermoed ik zo maar eens...
Heb je de handleiding doorgenomen? Pagina 71...
Hmmm, wacht, ik zie dat het hoofdmenu blijkbaar een java(script) object is wat niet goed meer door je browser ondersteund wordt...
Ik denk ff met je mee, moment.
Heb je wellicht nog Internet Explorer beschikbaar? Ik denk dat je naar een serieus oude browser op zoek moet om de firmware te laten functioneren. Ik zou eigenlijk hopen dat je de betreffende pagina ook kunt openen dmv een URL in de adresbalk aan te roepen, maar ik kan uit de handleidng niet opmaken of dit mogelijk is.
In deze video tuigt de maker speciaal een virtuele Windows XP machine op om de firmware up te daten.
Ik DENK dat dat de beste kans is om hem aan de praat te krijgen. De vraag is of je die moeite er in wilt steken...
Succes!
[
Voor 151% gewijzigd door
ElCondor op 06-11-2024 14:29
]