D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Ik kan me alleen de Trust GXT 923 YBAR concreet voor de geest halen, andere modellen door de jaren heen heb ik geen actieve herinnering aan anders dan "meh toch niet". Als ik ze zie, herinner ik het mij wellicht.sapphire schreef op woensdag 6 november 2024 @ 06:30:
En wat zijn die miskopen dan voordat we die massaal aanraden?
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Als ik het zijprofiel van de Trust zo zie lijkt dat aardig op de MX518 evenals het licht asymetrische. Kan me wel voorstellen dat het mêh aanvoelde, dat is ook mijn ervaring met Trust muizen in het verledenKlauwhamer schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:09:
[...]
Ik kan me alleen de Trust GXT 923 YBAR concreet voor de geest halen, andere modellen door de jaren heen heb ik geen actieve herinnering aan anders dan "meh toch niet". Als ik ze zie, herinner ik het mij wellicht.
Verder blijft het een heel persoonlijk iets en behalve wat (vaak populaire) opties aandragen blijft dat online lastig. Qua gevoel zou ik zeggen loop eens een Mediamarkt in en voel daar wat muizen.
Qua gewicht uit mijn hoofd word wel iets lastig want tegenwoordig lijkt er een aardige scheiding tussen lichtgewicht (game)muizen die ruim onder het gewicht zitten en wat zwaardere muizen die er weer wat boven zitten.
Overigens gebruik ik nu de uitvoering: Logitech G502 X Zwart (draadloze variant) en deze is ook erg fijn. Hij ziet er wellicht wat anders uit maar ik vond het een perfecte vervanger.
[ Voor 28% gewijzigd door rikadoo op 06-11-2024 09:46 ]
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
De muis is wat lichter en de click is wat zwaarder en luider; de duimknoppen flimsy. Het voelt allemaal plastic.sapphire schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:37:
[...]
Als ik het zijprofiel van de Trust zo zie lijkt dat aardig op de MX518 evenals het licht asymetrische. Kan me wel voorstellen dat het mêh aanvoelde, dat is ook mijn ervaring met Trust muizen in het verleden
Yeah dat is ook zo. Misschien moest ik maar eens een MediaMarkt instappen en hopen dat ze wat muizen open en bloot hebben liggen, inderdaad.sapphire schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:37:
[...]
Verder blijft het een heel persoonlijk iets en behalve wat (vaak populaire) opties aandragen blijft dat online lastig. Qua gevoel zou ik zeggen loop eens een Mediamarkt in en voel daar wat muizen.
Qua gewicht uit mijn hoofd word wel iets lastig want tegenwoordig lijkt er een aardige scheiding tussen lichtgewicht (game)muizen die ruim onder het gewicht zitten en wat zwaardere muizen die er weer wat boven zitten.
Beide zien er interessant uit, heb ze toegevoegd aan mijn lijst. Dank je!rikadoo schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:44:
Ik heb zelf ook jarenlang deze muis gehad, echter ben ik op een gegeven moment overgestapt naar de uitvoering: Logitech G703 Hero (draadloze variant) maar hier heb ik geen moment spijt van gehad.
Overigens gebruik ik nu de uitvoering: Logitech G502 X Zwart (draadloze variant) en deze is ook erg fijn. Hij ziet er wellicht wat anders uit maar ik vond het een perfecte vervanger.
Fijn is dat het zowel Bluetooth als 2.4 kan hebben, scheelt een dock en gewissel met privé en werk. Wel heb ik gemerkt dat over Bluetooth de polling soms wat variabel is en dat is natuurlijk ruk maar te overzien. Op 2.4 heb ik nog geen issues gemerkt. Ook is de software, Swarm, behoorlijk klote, zoals dat voor al dat soort software eigenlijk het geval is. Enfin, mogelijk ga ik de queeste op een later moment voort zetten, maar vooralsnog ben ik redelijk tevreden met deze unit.