Your Friendly Neighborhood Moderator
1
| [norml]8)[/norml] |
8)
Tikje omslachtig, dat wel, maar netter dan er spaties tussen frommelen.
Kan me voorstellen dat die code aanpassen wel wat haken en ogen heeft vooral ook met betrekking tot oude posts, maar dat kan iemand als @crisp vast beter toelichten.
[ Voor 10% gewijzigd door Orion84 op 05-11-2024 14:27 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Sowieso werkt custom CSS alleen voor jezelf hè, daarmee kan je niet beïnvloeden hoe anderen jouw posts zien.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
- dit
- is
- een
- genummerde
- lijst
- en
- eentje
- met
- balletjes
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Grootste probleem is het omzetten in bestaande content, maar dat is niet iets wat we niet eerder hebben gedaan.
Intentionally left blank
Ah, maar dan moeten die natuurlijk niet al bestaande emojis zijn. Voor 8 - ) niet zo'n issue, B - ) wel.
[ Voor 25% gewijzigd door Hero of Time op 08-11-2024 21:25 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
Of misschien iets waar je met een muis klik kan wisselen tussen smiley en karakters.crisp schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:20:
Ik denk dat we de codes gewoon eens moeten wijzigen naar 8:) en B:)
Grootste probleem is het omzetten in bestaande content, maar dat is niet iets wat we niet eerder hebben gedaan.
Dat klinkt als iets voor een wysiwyg-editorTimDJ schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:26:
[...]
Of misschien iets waar je met een muis klik kan wisselen tussen smiley en karakters.
Intentionally left blank
Aha, dank. Ik gebruik natuurlijk wel ubb/rml maar ik wist niet dat deze bestond. Weer wat geleerdOrion84 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:03:
Nee, dat is onderdeel van je post. Die RML tags zorgen dat 8) niet als smiley wordt geparsed. Heeft niets met CSS van doen
Sowieso werkt custom CSS alleen voor jezelf hè, daarmee kan je niet beïnvloeden hoe anderen jouw posts zien.
Ja, klopt, Ik wist wel dat custom css alleen voor mij was om de website naar mijn smaak te veranderen. Ik hoopte dat het ook mijn typen zou veranderen en dat dat wel voor iedereen te zien zou zijn omdat ie dan automatisch van elke
Daar ben ik natuurlijk bekend mee, maar het gebeurt best vaak dat je een zin schrijft met daarin A) een smilie ofJukeboxBill schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:08:
Je kan ook de list code gebruiken. Er is er eentje met cijfers
- dit
- is
- een
- genummerde
- lijst
- en
- eentje
- met
- balletjes
Dat lijkt me het beste.crisp schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:20:
Ik denk dat we de codes gewoon eens moeten wijzigen naar 8:) en B:)
Is het niet mogelijk om te zeggen: oude posts zo laten, wijziging alleen voor posts na 8 november 2024?
[ Voor 81% gewijzigd door Jorgen op 08-11-2024 21:38 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator