Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marlous80
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 09-11-2024
Oke, even in Jip en Janneke taal. Zo handig ben ik blijkbaar niet met insta en telefoons.

Mijn zoon en ik hebben allebei een Samsung. Zijn insta account was gekoppeld aan mijn account. Ik onderhield zijn insta account vanwege zijn hobby. Uiteraard met toestemming van mijn zoon. Dus vanaf mijn eigen account kon ik heel makkelijk overschakelen naar zijn account.

Maar... sinds 2 weken hebben wij allebei een nieuwe telefoon ( Samsung) Ik kan gewoon in mijn eigen insta account maar niet meer in die van mijn zoon. Wel nog met mijn oude telefoon. Als ik klik op bestaand account toevoegen dan voer ik zijn gebruikersnaam in maar het wachtwoord weet ik niet meer. Meermaals geprobeerd een nieuw wachtwoord op te vragen maar dit lukt niet. We zijn allebei een keer uitgelogd op insta maar dan nog doet hij het niet . Kan dat komen omdat ik nog wel met mijn oude telefoon in zijn account kom? IK heb echt geen idee. Iemand die mij stapsgewijs hier even door heen helpt? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:04
Je verhaal klinkt niet heel logisch.
Eerst stel je: voer ik zijn gebruikersnaam in maar het wachtwoord weet ik niet meer
Dan stel je: We zijn allebei een keer uitgelogd op insta maar dan nog doet hij het niet

Hoe kun jullie beide na uitloggen weer inloggen zonder het wachtwoord te weten?
En wat was de oude telefoon voor merk/type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrit94
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Volgens mij bestaat er niet zoiets als 'accounts met elkaar koppelen'. Volgens mij was je op je oude telefoon gewoon ingelogd met twee accounts en wisselde je tussen de twee. Om het tweede account op de nieuwe telefoon toe te voegen zul je er dus ook mee moeten inloggen, oftewel: het wachtwoord herstellen en daardoor het account toevoegen. Je zult er niet inkomen zonder het wachtwoord van het beheerde account, hoe vaak je ook in- of uitlogt op je primaire account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marlous80
swhnld schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:54:
Je verhaal klinkt niet heel logisch.
Eerst stel je: voer ik zijn gebruikersnaam in maar het wachtwoord weet ik niet meer
Dan stel je: We zijn allebei een keer uitgelogd op insta maar dan nog doet hij het niet

Hoe kun jullie beide na uitloggen weer inloggen zonder het wachtwoord te weten?
En wat was de oude telefoon voor merk/type?
haha, ik snap je reactie maar mijn zoon was uitgelogd en hoefde om in te loggen niet zijn wachtwoord in te voeren. Misschien omdat die t.z.t. door mij is aangemaakt met mijn telefoon? Geen idee. Dat is al een paar jaar geleden gebeurd. Oude telefoons waren ook beide Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Staat het wachtwoord dan niet gewoon opgeslagen in samsung pass of het google account? Inloggen zonder password is normaalgesproken niet mogelijke zonder passkey.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marlous80
gerrit94 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:59:
Volgens mij bestaat er niet zoiets als 'accounts met elkaar koppelen'. Volgens mij was je op je oude telefoon gewoon ingelogd met twee accounts en wisselde je tussen de twee. Om het tweede account op de nieuwe telefoon toe te voegen zul je er dus ook mee moeten inloggen, oftewel: het wachtwoord herstellen en daardoor het account toevoegen. Je zult er niet inkomen zonder het wachtwoord van het beheerde account, hoe vaak je ook in- of uitlogt op je primaire account.
Volgens mij is het gelukt!! terwijl ik al 2 weken aan het prutsen ben met wachtwoorden en in en uit loggen. Het klopt wat je zegt denk ik dat ik ben ingelogd met 2 accounts en wisselde tussen de 2. Ik heb nu via de laptop een nieuw wachtwoord aangevraagd en in mijn spam box zat dit keer wel een mail van insta. Enige nadeel is nu dat mijn zoon op zijn telefoon nu ook kan wisselen naar mijn account. Dat was eerder niet zo. Niet een heel groot ding want zelf doe ik niet heel veel op insta. Ben al blij dat ik zijn account weer kan updaten. Bedankt!
Pagina: 1