Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
M$ wil van Java af dus schrap dat meteen maar.. 
Eens denken, je wil dus een programma dat als los programma kan draaien en in 'Active Desktop mode', een website is en zowel online als offline te gebruiken is?
Wat is dan het onderwerp? Ik snappet nie helemaal denk ik..
Eens denken, je wil dus een programma dat als los programma kan draaien en in 'Active Desktop mode', een website is en zowel online als offline te gebruiken is?
Wat is dan het onderwerp? Ik snappet nie helemaal denk ik..
Verwijderd
misschien moet je iets meer informatie geven over wat voor soort project je wilt maken.
een webwinkel, waarin het beheer ook offline in delphi gedaan kan worden?
(voorbeeldje)
je wilt wel erg veel volgens mij, maar in principe is alles mogelijk zeg ik altijd.
een webwinkel, waarin het beheer ook offline in delphi gedaan kan worden?
(voorbeeldje)
je wilt wel erg veel volgens mij, maar in principe is alles mogelijk zeg ik altijd.
Ik zou zeggen, open je favo tekstverwerker en schrijf eerst eens op wat je precies wilt.
Wat je als eerste gaat doen, met welke dingen je project later e.v. uitgebreid gaat worden en wat de kern van je functionaliteit(en) word.
En waar ligt de nadruk op? Offline ? Online? Desktop? Prog?
En dan alles in verschillende componenten indelen ( voor het overzicht ).
Wat je als eerste gaat doen, met welke dingen je project later e.v. uitgebreid gaat worden en wat de kern van je functionaliteit(en) word.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
het gaat er in eerste instantie om dat je bijvoorbeeld.
online kan zien wat er offline gebeurd.
een soort beveliging.
(bijvoorbeeld dat je van af internet mijn thuis pc kan locken)
en ehhhm.
ja het moet een soort desktop zijn die overal te gebruiken is op je thuis pc of op je laptop of in een internet-cafe.
waar mee je alles kan doen wat je ook offline kan doen.
er moet ook een flinke database aan komen te hangen.
en de rest ben ik nog aan het bedenken.
wou ook vooral weten of dit wel mogelijk is.
online kan zien wat er offline gebeurd.
een soort beveliging.
(bijvoorbeeld dat je van af internet mijn thuis pc kan locken)
en ehhhm.
ja het moet een soort desktop zijn die overal te gebruiken is op je thuis pc of op je laptop of in een internet-cafe.
waar mee je alles kan doen wat je ook offline kan doen.
er moet ook een flinke database aan komen te hangen.
en de rest ben ik nog aan het bedenken.
wou ook vooral weten of dit wel mogelijk is.
dat is inderdaad een goed idee, dat zal ik zo eens gaan doenOp donderdag 13 september 2001 13:33 schreef BaSSzje het volgende:
Ik zou zeggen, open je favo tekstverwerker en schrijf eerst eens op wat je precies wilt.
Verwijderd
M$ wil van Java af dus schrap MS meteen maar..Op donderdag 13 september 2001 13:28 schreef TripleM het volgende:
M$ wil van Java af dus schrap dat meteen maar..
Het is me niet precies duidelijk wat je wilt.
Ja online en offline.. maar WAT??? WAT moet het programma gaan doen??
Websites beheren? voorraadbeheer? administratie? forum? cd-branden? webcamprog? fotos maken?
Is wel handig als je dat ff vermeld.. Verder wil ik wel meedenken. Ik ben zelf namelijk ook met zoiets bezig... In mijn geval bestaat het uit een database waarvoor ik verschillende clients maak. Ik heb inmiddels een webbased gedeelte waarvan 60% functioneert. En ik ben bezig met een native windows app (voorlopig nog ff in VB, misschien ga ik het omzetten naar C++). In mijn geval is de windows app eigenlijk alleen bedoeld om documenten uit te printen. Maar t.z.t. moet het offline gedeelte dezelfde (en dan kun je dus meer offline dan online) functionaliteit hebben als het online gedeelte.
In mijn geval is het dus een administratief programma
Ja online en offline.. maar WAT??? WAT moet het programma gaan doen??
Websites beheren? voorraadbeheer? administratie? forum? cd-branden? webcamprog? fotos maken?
Is wel handig als je dat ff vermeld.. Verder wil ik wel meedenken. Ik ben zelf namelijk ook met zoiets bezig... In mijn geval bestaat het uit een database waarvoor ik verschillende clients maak. Ik heb inmiddels een webbased gedeelte waarvan 60% functioneert. En ik ben bezig met een native windows app (voorlopig nog ff in VB, misschien ga ik het omzetten naar C++). In mijn geval is de windows app eigenlijk alleen bedoeld om documenten uit te printen. Maar t.z.t. moet het offline gedeelte dezelfde (en dan kun je dus meer offline dan online) functionaliteit hebben als het online gedeelte.
In mijn geval is het dus een administratief programma
[edit third time]
dat had ik er net ook staan maar ik vond het zo gemeenDat bestaat al.
Het heet pc-anywhere.
Ehr.. erg vaak, maar als je het op meer plaatsen en op verschillende manieren wilt gebruiken, maak dan een OCX. Die kun je in IE of in een exe duwen. zoek maar eens op MSDN.
Pagina: 1