MBM zet m'n CPU koeler stil???

Pagina: 1
Acties:

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
JAJA, search, heb ik al gedaan CPU+Koeler+uit leverde 3614 resultaten op maar niet wat ik zocht.

Anyways, ik heb laatst een Coolermaster EP5-6I11 koeler gekocht, (die bleek wat te groot te zijn maar da's niks wat een dremeltje niet kan oplossen :) ) en daarna heb ik MBM (laatste versie) geinstalleerd en die zet m'n CPU koeler dus uit. (En daar ben ik dus niet blij mee :( ).

Goed, die dus ge-uninstalled en het geprobeerd met MBProbe, doet precies hetzelfde :(

In m'n BIOS staat dat mijn CPU zo'n 29 graden wordt, dus ik heb geprobeerd de warning-temp in MBM en MBProbe in te stellen op 25 graden, denkend dat dat misschien het probleem is... dus niet.

Ik heb een CT-6BJM moederbord met een SiS955 tempchip en voorgenoemde koeler. heeft iemand een idee wat er mis is? (Of is het gewoon een verrot MB, kan ook.)

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Installeer es helemaal geen monitor progjes en kijk es of ie het dan ook flikt. Doet ie het dan weer, even bios in gaan, lekker in te bios laten staan en kijken of ie dan ook de fan uit gooit. Gooit ie de fan uit, dan denk ik dat je te maken hebt met een kapot moederbord

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Nee, BIOS laat m'n fan gewoon draaien. Ook in Win ME draait 'ie gewoon. Hij stopt pas zodra ik een HW monitoring (MBM/MBP) progje start.

edit:
Ik heb nu een 300 Watt voeding gekocht en die achteraan de kast gemaakt. De BIOS zei dat mijn CPU temp 19 graden was. Dit verbaast mij een beetje want hij zei ook dat de casetemp 24 graden was :? )

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.