Informatie over prijsalert op Wenslijst-pagina onduidelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
ik kreeg net een prijsalert binnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuuEiMjqp98JvPXpA-zn5jJp6Fw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/rF5f1HEfQ1nB7wlJcy5KooAJ.png?f=user_large

maar als ik kijk in mn eigen prijsalert zie ik staan:
uitvoering: Sigma 28mm f/1.4 DG HSM Art (Leica L)
nu € 698,12; alert wordt verzonden vanaf € 691,-
bij mij is 698.12 nog altijd meer dan 691, dus ik denk dat deze alert niet verzonden had moeten worden?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

691 is de prijs voor een eventuele volgende alert, maar blijkbaar is dat (nog steeds) niet duidelijk uit de bewoording. Ik verplaats deze daarom even naar Mooie features :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
ah ok als er iets zou staan als "nu € 698,12; alert stond op €700,- , volgende alert wordt verzonden vanaf € 691,-"

zou wel duidelijker zijn. alert was lang geleden ingesteld, zou dus niet meer weten waarop ik m precies had gezet.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:44

jelle.

Product Owner
Ik kan me de verwarring voorstellen. We hebben dit een tijdje geleden opgelost in de prijsalert-mail zelf, maar inderdaad niet op deze plek. Gaan we naar kijken, bedankt voor het melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:44

jelle.

Product Owner
We hebben extra informatie op deze pagina toegevoegd om duidelijk te maken dat de prijs automatisch verlaagd wordt na het versturen van de prijsalert. Het zou duidelijker zijn om de initieel ingestelde prijs te tonen, maar die informatie is op deze plek niet beschikbaar (wel in de prijsalertmail zelf). Dat vraagt dus om een grotere aanpassing waar nu geen tijd voor is. In de toekomst willen we wel eens gaan bekijken in hoeverre het automatisch verlagen van de prijs handig of nuttig is, maar dat vergt wat meer onderzoek :)