Hiii
helaas ivm herhalende diefstal uit mijn tuin ook maar een CCTV setje moeten ophangen. Ik zit ik het buitenland en dacht voor het gemak een PoE setje van TP link aan te schaffen:
TP-Link VIGI 4-Channel IP CCTV Camera Surveillance Kit | VIGI C420I | VIGI C320I | VIGI NVR1104H-4P
In ieder geval na een dagje alles bedraad en aangesloten, Cameras werken. Recorder werkt. Maar het lukt me niet om de recorder online te krijgen. Ik vermoed vanwege mijn beperkte kennis van de netwerk instellingen. En gebrek aan enige vorm van handleiding.
Mijn router is een Huawei EchoLife EG8145V
De CCTV recorder en camera verschijnen in mijn router instellingen. En in de CCTV recorder verschijnt de melding verbonden.maar zonder internet connectie.
De NVR van de CCTV heeft maar enkele instellingen:
:strip_exif()/f/image/I7ufeg7suYxQyuEARaQ14mXy.gif?f=fotoalbum_large)
Ik heb het ip adres Gateway aangepast naar het ip adres van mijn router. klopt dat?
Ik vermoed dat ik mijn router instellingen verkeerd heb.
Iemand enig idee wat ik moet doen om het draaiend te krijgen?
UMT? IP ? Welke Ports? Ports forwarden? DNS?
/f/image/4cbBB83XRg8E7TbF2DHPws8P.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mHs8rQVxOWdYXXGGrY57gBv9.png?f=fotoalbum_large)
heel erg bedankt!
helaas ivm herhalende diefstal uit mijn tuin ook maar een CCTV setje moeten ophangen. Ik zit ik het buitenland en dacht voor het gemak een PoE setje van TP link aan te schaffen:
TP-Link VIGI 4-Channel IP CCTV Camera Surveillance Kit | VIGI C420I | VIGI C320I | VIGI NVR1104H-4P
In ieder geval na een dagje alles bedraad en aangesloten, Cameras werken. Recorder werkt. Maar het lukt me niet om de recorder online te krijgen. Ik vermoed vanwege mijn beperkte kennis van de netwerk instellingen. En gebrek aan enige vorm van handleiding.
Mijn router is een Huawei EchoLife EG8145V
De CCTV recorder en camera verschijnen in mijn router instellingen. En in de CCTV recorder verschijnt de melding verbonden.maar zonder internet connectie.
De NVR van de CCTV heeft maar enkele instellingen:
:strip_exif()/f/image/I7ufeg7suYxQyuEARaQ14mXy.gif?f=fotoalbum_large)
Ik heb het ip adres Gateway aangepast naar het ip adres van mijn router. klopt dat?
Ik vermoed dat ik mijn router instellingen verkeerd heb.
Iemand enig idee wat ik moet doen om het draaiend te krijgen?
UMT? IP ? Welke Ports? Ports forwarden? DNS?
/f/image/4cbBB83XRg8E7TbF2DHPws8P.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mHs8rQVxOWdYXXGGrY57gBv9.png?f=fotoalbum_large)
heel erg bedankt!