Provoceren, waarom wordt dat toegestaan ?

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38
Sommige users zijn er overduidelijk op uit om mensen te provoceren, en dan met name in Amerika topics.

Ikzelf heb dusdanig veel moeite om me in te houden om niet in te gaan op die provocaties, dat ik besloten heb me even terug te trekken van GoT.

Wat ik echter niet snap is, dat nu wel wordt toegestaan dat een handjevol mensen hier de meerderheid loopt te provoceren.

Bij de kleinste overtreding bij provocatie bij AMD/Intel topics word er door tig Mods bovenop gesprongen en nu hoor je en zie je ze nauwelijks.

Tot over een paar dagen.

Verwijderd

Zeg dan ook exact waar. Da's wat makkelijker.

En het standaard verhaal uiteraard:

- Weinig ingrijpen = "Inadequaat gemod en blablabla"
- Meer ingrijpen = "Vrijheid van mening en blablabla"

Verwijderd

HBM bedoelt oa dit denk ik : [topic=227133/1/50]
als het niet zo is ff zeggen haal ik 'm weg

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 13:20 schreef Courage het volgende:
Hij wordt flink op z'n plaats gezet lijkt 't.

Verwijderd

True, maar is een slot niet beter op zijn plaats ?

Verwijderd

Het is een beetje goed zoeken naar de balans in dit nieuwe forum, er gaan veel emoties bij gepaard maar ook veel onbegrip...
We doen ons best het in goede banen te leiden, het is voor ons ook wennen...
De wereld is heel verdeeld en dat heeft ook zijn terugslag op GoT, je ziet dat hier gewoon terug... Een oplossing is de balans daartussen te vinden en dat is lastig...

Respect staat bij mij boven aan welke mening je ook hebt, en daar zal ik ook op blijven hameren...

Verwijderd

of je wordt geband zonder dat er een reden voor is..... dat kan hier ook allemaal...

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 13:27 schreef arjo_kamp het volgende:
of je wordt geband zonder dat er een reden voor is..... dat kan hier ook allemaal...
Of je wordt gebanned omdat je mensen kamelenneukers noemt.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 13:26 schreef Llewella het volgende:
We doen ons best het in goede banen te leiden, het is voor ons ook wennen...
Begrijp ik, respecteer ik en waardeer ik. Maar ik denk dat deze jongen even verder moet kijken dan zijn x" schermpje op dit moment... er spelen rare dingen in zijn hoofd af vind ik.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 13:28 schreef Courage het volgende:

[..]

Begrijp ik, respecteer ik en waardeer ik. Maar ik denk dat deze jongen even verder moet kijken dan zijn x" schermpje op dit moment... er spelen rare dingen in zijn hoofd af vind ik.
Ik weet niet wat zijn orginele post was en begrijp dat hij er toch spijt van heeft doordat het ge-edit is...
Of er rare dingen in zijn hoofd afspelen kan ik niet beoordelen.
Ik kan hem beoordelen op zijn posts die ik onder ogen krijg, en ik vind zijn posts begrijpelijk ondanks dat ik anders van mening ben.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Provoceren is een actie met twee partijen, waarin beide schuldig zijn. Als je zo'n provocerende message negeert, verandert er niet veel in de wereld; een ander zal jouw punt voor je maken. Je keuze om niet te reageren is een zeer wijze als het je teveel wordt.

Je wilt het misschien niet van mij aannemen, maar dacht je dat ik gelukkig werd van de reacties op mijn 'tegendraadse', maar wel serieuze, ideeen?

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 13:28 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Of je wordt gebanned omdat je mensen kamelenneukers noemt.
ben ik daarom geband?

okay, leg eens uit waarom dit wel kan?
Op woensdag 12 september 2001 15:38 schreef nitraat het volgende:
GVD allemaal het land uit trappen vuile &*&*@&*(

Arg waar is m'n knuppel!

Een dumpschip indrijven en in haai rijk gebied laten zwemmen kijken of ze dan nog feest vieren.
Op woensdag 12 september 2001 16:16 schreef WarMaster het volgende:
Als ik zo'n feestende mafkees tegen kom dan gaat hij er aan!!! Gegarandeerd!!!

Al dat tuig het land uit (ik zeg het al jaren, maar NU geloven mensen het pas :( ) en al het feestende tuig wat autochtoon is 1000 jaar op de electrische stoel!!

Wat doen jullie als je zo'n feestend stuk varkensstront tegen komt?
Op woensdag 12 september 2001 16:17 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik heb al zovaak mijn mening geuit jegens deze groep "Nederlanders" en hoe voorzichtig ik het altijd ook doe, ik word dan altijd meteen een racist genoemd.

Daarom ben ik van mening dat vrijheid van meningsuiting in Nederland alleen geldt voor de "allochtonen" en niet meer voor de echte Nederlanders.

Iedereen kan nu weer zien dat deze mensen, door hun cultuur, hier niet thuishoren. Amerikanen, Canadezen, Fransen, Duitsers kunnen zonder probleem in Nederland komen wonen en helpen de economie en dragen verder bij aan het maatschappij. Turken en Marokkanen zullen NOOIT ons land verbeteren, maar eerder verslechteren. Deze groepen volkeren kunnen een land niet opbouwen en we zien dat ze zich openlijk verzetten tegen de westerse wereld.

Hopelijk zullen de ogen van de linke mensen ook eens opengaan. Waar ik ook meestal ziek van word, is dat sommigen hier in goede aarde willen vallen en zich gaan opdoen en heilig en hypocriet gaan opstellen om die mensen maar te BLIJVEN beschermen.

Als die Turken en Marokkanen over 50 jaar hier van de uitkering hebben geleefd, lachen ze zich te pleuris als ze teruggaan naar hun eigen land. Ze hebben hier een schitterend leven gehad en laten hier littekens achter......oke ik stop maar weer. Mijn visie zal wel overgekomen zijn.

Sho%#t those bast%rds (mijn bescheiden mening dus) :'(
Op woensdag 12 september 2001 16:22 schreef hdd het volgende:
Daar moet je geen vliegtuig aan verspillen :(
Gewoon zo recht met hun kop in een bak water verzuipen..
dis een gevaarlijke, het is een modje
Op woensdag 12 september 2001 16:30 schreef Tom het volgende:
Mensen met zo'n zieke geest horen niet te leven.
ik kan je nog wel minimaal 25 voorbeelden noemen, maar ik neem aan dat je me gelooft, en nou mijn bericht:
Op woensdag 12 september 2001 13:45 schreef arjo_kamp het volgende:
die gekke rare vieze kameelneukende marokanen moesten echt een portie op hun @#$#@%$#@$%$#@% hebben..
dit heb ik gezegt over die marokanen....

wees nou eens eerlijk...

Verwijderd

Er zijn meer mensen gebanned. Slaat nergens van je om te stellen dat dat niet zo is. Weer een voorbeeld van je kortzichtigheid. Dezelfde als waardoor je zo'n achterlijke uitspraak deed.

Verwijderd

Ik weet ook niet waar het precies om gaat, maar ga niet in op dingen die het niet waard zijn.
Als je kijkt wat er daar, in Amerika, gebeurt en is gebeurd, dan vind ik persoonlijk dat alle problemen die wij hebben of hebben gehad daarbij in het niet vallen!
Wind je dus niet op en relativeer alles eens.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 13:46 schreef HlpDsK het volgende:
Er zijn meer mensen gebanned. Slaat nergens van je om te stellen dat dat niet zo is. Weer een voorbeeld van je kortzichtigheid. Dezelfde als waardoor je zo'n achterlijke uitspraak deed.
bepaal jij of ik een achterlijke uitspraak doe? Waarom loopt er dan een draaidje van meer als 200 reacties die het allemaal met me eens zijn. ps. het is ook nog een mening.

Maar als je lid van de crew bent kun je wel zoiets zeggen?
zie Tom... (niet op Tom bedoelt :) )

kunnen jullie niet toegeven dat jullie fout zaten...

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:11

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 13 september 2001 13:43 schreef arjo_kamp het volgende:
wees nou eens eerlijk...
Ik vind het onterecht dat je daarvoor gebanned bent, maja, mod == god dus....
Zodra het over USA gaat veranderen regeltjes en dergelijke blijkbaar spontaan (begrijpelijk, maar niet terecht en dus vind ik niet acceptabel. Maja wie ben ik... ).

Exact expert nodig?

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 13:49 schreef CrazyD_at_work het volgende:

[..]

Zodra het over USA gaat veranderen regeltjes en dergelijke blijkbaar spontaan (begrijpelijk, maar niet terecht en dus vind ik niet acceptabel. Maja wie ben ik... ).
tnx, als modjes ook eens inzagen dat ze ook fouten kunnen maken en die erkennen.....

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 13:49 schreef CrazyD_at_work het volgende:

[..]

Jij bent iemand die het Mededelingenforum niet hebt gelezen :z

Aangezien hij hier post is ie niet gebanned. En iedereen die zich misdraagt in het WTC draadje krijgt een ban. En later wordt dat omgezet in de passende straf.

Verwijderd

Nu begrijp ik waar deze posting over gaat, ik vind het echter ook ongeloofelijk wat er is gebeurd, daar zijn gewoon geen woorden voor. Ook ik werd en ben pisnijdig als ik eraan denk dat mensen hier feest om kunnen vieren (zoals de beelden van Palestina), maar ik denk niet dat het juist is om iedere moslim / islamiet / buitenlander hierop aan te spreken (al ben ik hier momenteel zelf ook toe geneigd), het gaat hier echter om de fundamentalisten en de fanatici, die moeten met wortel en al van deze wereld worden weggevaagd!

Verwijderd

Over bans: [topic=226081]

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:11

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 13 september 2001 13:52 schreef HlpDsK het volgende:
Jij bent iemand die het Mededelingenforum niet hebt gelezen :z
:?
Dat gaat over grapjes maken erover, niet je mening verkondigen. Of ik heb iets gemist, kan best natuurlijk. Maar als ik dat niet heb, mis ik dus een stukje over waarom je je mening alleen mag verkondigen in de USA topics indien die gelijk is aan die van de massa.
(ok sorry gaat misschien een beetje offtopic voor dit topic)

Exact expert nodig?

• OldButNotSoWise
Nog even verduidelijken dan maar.

mensen die aanzetten tot rassenhaat met opmerkingen als alle marokkanen/arabieren/palastijnen moeten ...

Mensen die zeggen , wat maakt het nou uit 20.000 amerikanen meer of minder, of eigen schuld dikke bult.

En Hkpdsk voorbeelden zul je zelf wel genoeg tegengekomen zijn lijkt mij zo.
De dood van (waarschijnlijk) meer dan tienduizend mensen is niet iets om grappen over te maken of om triomfantelijk over te doen, ook al heb je nog zo'n grote hekel aan Amerikanen. Wees verstandig en blijf fatsoenlijk.
Vraag me af of dit wel bekend is bij alle mods nml ?

edit: vind het niet fatsoenlijk om te zeggen dat men zich niet zo druk moet maken over het overlijden van 10.000+ mensen bij een terreuraanslag.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 15:22

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op donderdag 13 september 2001 13:18 schreef HBM het volgende:
Sommige users zijn er overduidelijk op uit om mensen te provoceren, en dan met name in Amerika topics.

Ikzelf heb dusdanig veel moeite om me in te houden om niet in te gaan op die provocaties, dat ik besloten heb me even terug te trekken van GoT.
an sich is provoceren niet erg, als je dat positief bekijkt kan juist door jezelf te verklaren, aan te geven waarom je die mening bent toegedaan, ook je eigen standpunt versterken, een forum leeft nu eenmaal van de tegenstellingen, als iedereen alleen netjes achter elkaar hun concoleances intieped krijg je ook een flinke thread, respectvol maar weinig interessant.

misschien een vreemde vergelijking, maar een freudiaanse psychiater werkt ook juist met zo'n tegenstrijdige vraagmethode, om een patient uit de tent te lokken en hem te dwingen standpunten in te nemen, dat is onderdeel van een verwerkingsproces

de genoemde thread biedt juist een mogelijkheid om aan te geven waarom je dit belangrijk vindt; wat jouw relatie tot het nieuws is.

De poster brengt het nogal dom en lijkt een beetje een gewilde tegenstem in te willen nemen, maar ik denk dat je dat gewoon niet zo serieus moet nemen, eigenlijk weet ik zeker dat over een week veel meer mensen met hem zouden instemmen, als iedereen opeens een beetje amerika-terreur-vermoeid gaat raken.

vergelijk het met princess Diana, ook in een soortgelijk periode (kort na vakantie, weinig nieuws en opeens volop media-coverage), als je toen was gaan roepen dat princess Diana gewoon een rijk verwend psychisch wrak was; was je waarschijnlijk gelynched; nu geeft de meerderheid je gelijk.

overigens vindt ik het wel een goed idee om te kiezen om niet te reageren op threads die je te boos maken en je niet zelf meer rationeel reageert, maar misschien hoef je niet eens zo ver te gaan, uiteindelijk is het beter om te realiseren dat nooit iedereen hetzelfde denkt, altijd zijn er mensen die anders denken, soms overdreven en fout, maar vaker best interessant (zelfs in dit geval) ook al ben je het er zelf niet mee eens.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Als ik het tegenkom pak ik het aan. Daarom vraag ik aan jou waar jij het ziet, want dat moet zijn waar ik of een andere mod het nog niet is tegengekomen.

Ik zit echt niet 24/7 alles te lezen ..

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Neobazz was toch gebanned?

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 13:53 schreef MaxNatic het volgende:
Nu begrijp ik waar deze posting over gaat, ik vind het echter ook ongeloofelijk wat er is gebeurd, daar zijn gewoon geen woorden voor. Ook ik werd en ben pisnijdig als ik eraan denk dat mensen hier feest om kunnen vieren (zoals de beelden van Palestina), maar ik denk niet dat het juist is om iedere moslim / islamiet / buitenlander hierop aan te spreken (al ben ik hier momenteel zelf ook toe geneigd), het gaat hier echter om de fundamentalisten en de fanatici, die moeten met wortel en al van deze wereld worden weggevaagd!
ik veroordeel ook niet iedere moslim / islamiet / buitenlander. ik zei DIE kamelenjeweetweldingessen. Daar doelde ik op die figuren die feest zaten te vieren omdat er 10K+ amerikanen zijn overleden, en ik krijg een ban, omdat ik gewoon hard zei dat dat niet normaal is...

Lijkt hier wel een beetje dictator achtig propaganda, laten zien wat de modjes (niet alllemaal hoor) mooi lijkt, past het niet in hun mening, trashen die hap..

• OldButNotSoWise
Op donderdag 13 september 2001 14:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]

hier staat een boeiend stukje ..
Slaap gemiddeld 2 uur per nacht, de rest spendeer ik aan contact met familie in Amerika en nieuwsvergaring.
Heb dus wel alles gelezen op GoT over Amerika.

En erger me gruwelijk aan racistische maar ook aan lompe opmerkingen, in het begin wilde ik nog wel serieus reageren maar sommige personen waren puur op provocatie uit.

En hoe meer je te weten komt over het gebeurde hoe meer je je gaat ergeren aan kortzichtigheid ongeacht of het over slachtoffers of generalisatie gaat.

Dus na de 100ste kortzichte reactie voel ik iets van onbedwingbare woede opkomen.
Wat ik probeer is om dat iig niet op GoT tot uiting te laten komen want dan heeft dat handjevol mensen precies hun zin.

Vandaar dat ik ff niet op GoT kom , heb dat even teruggedraaid en beperkt tot alle "niet tech fora" omdat daar mijn ergenissen plaats vinden

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 14:18 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

ik veroordeel ook niet iedere moslim / islamiet / buitenlander. ik zei DIE kamelenjeweetweldingessen. Daar doelde ik op die figuren die feest zaten te vieren omdat er 10K+ amerikanen zijn overleden, en ik krijg een ban, omdat ik gewoon hard zei dat dat niet normaal is...

Lijkt hier wel een beetje dictator achtig propaganda, laten zien wat de modjes (niet alllemaal hoor) mooi lijkt, past het niet in hun mening, trashen die hap..
hmmm propaganda :?
Ik geef juist aan dat je moet opletten op propaganda en niet alles meteen moet beoordelen over wat je te horen/zien krijgt :?

Nee geen propaganda, maar je had wat op je woorden moeten letten, er geld nog steeds een regel - niet flamen - hier op het forum... maakt niet uit tegen wie dat gericht is...

Je bent toch ge-unbanned :? Toch :? Het was een tijdelijk ingrijpen omdat het allemaal vrij heftig is en we snel in moeten grijpen, je bent niet de enige die post...

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 14:24 schreef HBM het volgende:

[..]

Slaap gemiddeld 2 uur per nacht, de rest spendeer ik aan contact met familie in Amerika en nieuwsvergaring.
Heb dus wel alles gelezen op GoT over Amerika.

En erger me gruwelijk aan racistische maar ook aan lompe opmerkingen, in het begin wilde ik nog wel serieus reageren maar sommige personen waren puur op provocatie uit.

En hoe meer je te weten komt over het gebeurde hoe meer je je gaat ergeren aan kortzichtigheid ongeacht of het over slachtoffers of generalisatie gaat.

Dus na de 100ste kortzichte reactie voel ik iets van onbedwingbare woede opkomen.
Wat ik probeer is om dat iig niet op GoT tot uiting te laten komen want dan heeft dat handjevol mensen precies hun zin.

Vandaar dat ik ff niet op GoT kom , heb dat even teruggedraaid en beperkt tot alle "niet tech fora" omdat daar mijn ergenissen plaats vinden
Ik voel het met je mee, ik weet het...
Ik blijf geduldig en hoop een ander inzicht te kunnen geven met mijn reply's, ik weet dat ik geen domme dingen zeg...

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 14:29 schreef Llewella het volgende:

[..]

hmmm propaganda :?
Ik geef juist aan dat je moet opletten op propaganda en niet alles meteen moet beoordelen over wat je te horen/zien krijgt :?

Nee geen propaganda, maar je had wat op je woorden moeten letten, er geld nog steeds een regel - niet flamen - hier op het forum... maakt niet uit tegen wie dat gericht is...

Je bent toch ge-unbanned :? Toch :? Het was een tijdelijk ingrijpen omdat het allemaal vrij heftig is en we snel in moeten grijpen, je bent niet de enige die post...
Mijn reactie was helemaal niet zo erg zoals je hier boven kunt zien. Wat ik persoonlijk raar vind is:

1. Waarom ik de ban uberhaupt kreeg
2. Wie mij de ban gaf
3. Waarom niemand van de crew mij vertelde waarom ik een ban had, en hoelang die zou duren.
4. als ik contakt zoek, niemand mij wat kan vertellen.

Ik heb dus begrepen dat kaj de ban gaf, maar die durft zelf al helemaal niet te reageren, dus ik weet wel hoe het in elkaar zit.

Ik vind het onzinnig om in zulke donkere tijden hier discussies over te gaan voeren, ik vind het gewoon laf van persoon in kwestie dat hij zijn fouten niet erkent, maar ik zal me dan maar niet gaan verlagen tot zijn niveau, verleden tijd.
Maar het bevestigd maar weer eens de stelling die heel vaak genoemd is.

modjes===godjes (in hun eigen ogen)

• OldButNotSoWise
Op donderdag 13 september 2001 14:30 schreef Llewella het volgende:

[..]

Ik voel het met je mee, ik weet het...
Ik blijf geduldig en hoop een ander inzicht te kunnen geven met mijn reply's, ik weet dat ik geen domme dingen zeg...
Ik vind dit echt bewonderingswaardig van je, als ik (nog) mod was geweest, had het gisteren Ban's geregend op goT en vandaag ook nog.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 14:37 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

Mijn reactie was helemaal niet zo erg zoals je hier boven kunt zien. Wat ik persoonlijk raar vind is:

1. Waarom ik de ban uberhaupt kreeg
2. Wie mij de ban gaf
3. Waarom niemand van de crew mij vertelde waarom ik een ban had, en hoelang die zou duren.
4. als ik contakt zoek, niemand mij wat kan vertellen.

Ik heb dus begrepen dat kaj de ban gaf, maar die durft zelf al helemaal niet te reageren, dus ik weet wel hoe het in elkaar zit.

Ik vind het onzinnig om in zulke donkere tijden hier discussies over te gaan voeren, ik vind het gewoon laf van persoon in kwestie dat hij zijn fouten niet erkent, maar ik zal me dan maar niet gaan verlagen tot zijn niveau, verleden tijd.
Maar het bevestigd maar weer eens de stelling die heel vaak genoemd is.

modjes===godjes (in hun eigen ogen)
modjes is geen godjes...
check mijn status eens, ik voel me zeker geen godje, ik voel me mens, net zoals andere modjes...

Je had idd een mail moeten ontvangen, dat is waar...

De reden is dat je een zeer ongenuanceerde opmerking gaf...

Wie je de ban gaf weet ik niet...

Wat wil je nog meer weten :?

Ok de afhandeling is niet geheel netjes en excuses daarvoor, maar dit is een adhoc situatie en wij moeten ook snel handelen, waren er ook niet op voor bereid, ik hoop dat je daar enigzins begrip voor kunt opbrengen, als je nog vragen hebt hoor ik het (of een van de andere mods) wel...

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 14:39 schreef HBM het volgende:

[..]

Ik vind dit echt bewonderingswaardig van je, als ik (nog) mod was geweest, had het gisteren Ban's geregend op goT en vandaag ook nog.
Als je inderdaad dit op gaat lossen met bans blijft het bans regenen, de partijen zijn zeer verdeeld ook hier...
Je kan proberen dingen uit te leggen en een andere visie te geven... Mensen wat rustiger te manen...

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 14:57 schreef Llewella het volgende:

[..]

modjes is geen godjes...
check mijn status eens, ik voel me zeker geen godje, ik voel me mens, net zoals andere modjes...

Je had idd een mail moeten ontvangen, dat is waar...

De reden is dat je een zeer ongenuanceerde opmerking gaf...

Wie je de ban gaf weet ik niet...

Wat wil je nog meer weten :?

Ok de afhandeling is niet geheel netjes en excuses daarvoor, maar dit is een adhoc situatie en wij moeten ook snel handelen, waren er ook niet op voor bereid, ik hoop dat je daar enigzins begrip voor kunt opbrengen, als je nog vragen hebt hoor ik het (of een van de andere mods) wel...
tnx llewela, ik doel eigenlijk ook niet op jou, jij lost dit heel correct op.
Kan die Kaj. zelf niet de boel uitleggen.
Hij heeft hij geband, dus hoort hij mij uitleg te geven. Ik weet dat hij er wel was, want ik zag hem ergens anders posten.
Of laat hij jullie wel eens vaker voor zijn daden vliegen?

Ik zat idd misschien een beetje verkeerd, maar bij sommige uitspraken die mensen deden (zie hierboven) valt die van mij weer in het niet.

Ik ben blij dat eindelijk iemand erkend dat ik niet de enigste ben die fout zit....

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 16:13 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

tnx llewela, ik doel eigenlijk ook niet op jou, jij lost dit heel correct op.
Kan die Kaj. zelf niet de boel uitleggen.
Hij heeft hij geband, dus hoort hij mij uitleg te geven. Ik weet dat hij er wel was, want ik zag hem ergens anders posten.
Of laat hij jullie wel eens vaker voor zijn daden vliegen?

Ik zat idd misschien een beetje verkeerd, maar bij sommige uitspraken die mensen deden (zie hierboven) valt die van mij weer in het niet.

Ik ben blij dat eindelijk iemand erkend dat ik niet de enigste ben die fout zit....
Bans worden veelal overlegd, dus ik weet niet of je kaj persoonlijk kan aanspreken en je kan zeker niet de suggestie doen die je doet, niet echt netjes ook al weet ik dat je wat teleurgesteld bent...

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
DIt heb ik in een ander draadje gepost, maar het lijkt me hier zeker op z'n plaats.

Niets menselijks is mij/ons vreemd, ik kan begrip opbrengen voor frustratie van mensen die het niet eens zijn met het (butienlands/binnenlands/etc./etc.) beleid van de VS. Ook hen die niet aangedaan zijn door de tragedie, degene voor wie het business as usual is: natuurlijk, dat kan en dat mag.

Er is een maar. Ga niet de groep die het wel wat doet zitten dissen/flamen/pesten. Wij willen er wel over praten, het is voor jou een ver-van-je-bed-show, laat ons dan praten en stort jezelf op een ander forum.

Vrijheid van meningsuiting betekend namelijk niet automatisch dat je alles kan en mag zeggen. Er hoort onlosmakelijk bij dat je respect hebt voor de mening van een ander. Dat vergeten sommigen onder ons nog wel eens.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 16:48 schreef zeef het volgende:
DIt heb ik in een ander draadje gepost, maar het lijkt me hier zeker op z'n plaats.

Niets menselijks is mij/ons vreemd, ik kan begrip opbrengen voor frustratie van mensen die het niet eens zijn met het (butienlands/binnenlands/etc./etc.) beleid van de VS. Ook hen die niet aangedaan zijn door de tragedie, degene voor wie het business as usual is: natuurlijk, dat kan en dat mag.

Er is een maar. Ga niet de groep die het wel wat doet zitten dissen/flamen/pesten. Wij willen er wel over praten, het is voor jou een ver-van-je-bed-show, laat ons dan praten en stort jezelf op een ander forum.

Vrijheid van meningsuiting betekend namelijk niet automatisch dat je alles kan en mag zeggen. Er hoort onlosmakelijk bij dat je respect hebt voor de mening van een ander. Dat vergeten sommigen onder ons nog wel eens.
Okay, als ze je al je collega's, completa familie, moeders van kleine kinderen afmaken. En ze gaan vervolgens feest vieren, breng jij dan respect voor die mensen op?

wat maakt het uit of het ver van je bed is, tis gewoon verschrikkelijk, en die mensen krijgen van mij geen enkel respect, totaal niet, laat ik hem niet voor m'n auto krijgen, als ik erover heen ben gereden, rij ik achteruit om zeker te weten dat ik ze geraakt heb.

Ik heb het niet over alle marokanen/turken/moslims/islams/hindoes/wat_dan_ook . Maar mensen die hierom feest vieren :r :r :r :r

Verwijderd

Dan nog niet moet je gaan flamen en dat soort taal gebruiken.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 16:56 schreef HlpDsK het volgende:
Dan nog niet moet je gaan flamen en dat soort taal gebruiken.
Kijk jij vindt het niet normaal dat taalgebruik.

Ik vind het niet normaal dat die mensen feest gaan vieren.

Anderen vinden het niet normaal dat er gevloekt wordt.

Als een modje een hekel heeft aan vloeken, bant hij dan iedereen die vloekt?

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 13 september 2001 16:58 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

Denk je niet dat je nu een beetje overdrijft ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 16:58 schreef arjo_kamp het volgende:

Dit is echt geen vrijbrief om maar even je mening te kunnen geven zonder gevolgen.
Iedere post heeft gevolgen, en daat is de poster verantwoordelijk voor. Als je je niet kunt gedragen of in kunt houden, ga dan tegen de muur schreeuwen, trappen of modder gooien, en houd dit forum netjes.

Verwijderd

Ik zal de strijdbijl maar neer gooien.

75% van de forum bezoekers denkt er identiek over zoals ik.
behalve de godjes
en een groep die er echt niet van gedient zijn.
En er is natuurlijk altijd een groep godjes aanbidders die ook maar lukraak mee lullen.

tis jullie feestje.

Maar als ik zie dat er zo'n langzamerhand toch wel =>50 berichten zijn waarvan de inhoud minimaal net zo "schadelijk" is als mijn berichtje en daar gebeurt niks mee.....

Maar ja, ik zal er over op houden, titanium veert toch niet mee..

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 13 september 2001 17:09 schreef arjo_kamp het volgende:

behalve de godjes
En er is natuurlijk altijd een groep godjes aanbidders die ook maar lukraak mee lullen.

tis jullie feestje.

Maar als ik zie dat er zo'n langzamerhand toch wel =>50 berichten zijn waarvan de inhoud minimaal net zo "schadelijk" is als mijn berichtje en daar gebeurt niks mee.....

Nou ja.

Nu is de volledige crew gelijk de boosdoener ?

Sorry dat wij er rekening mee houden dat we met veel mensen rekening moeten houden.

Godjes ? Komop zeg.

Aannames zijn fataal.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op donderdag 13 september 2001 17:09 schreef arjo_kamp het volgende:

behalve de godjes

tis jullie feestje.

Begrijp me goed : Ik ben niet blij met de mensen die een "Who cares" attidude -of erger nog- "HAHAHAHA eigen schuld Amerika" mening. Daarom vraag ik ook of ze die mening even voor zich kunnen houden.

Het gelijk heeft echter een achterkant, en die is simpel weg dat ik ook terughoudendheid vraag aan hen die om wraak vragen in de wat minder vriendelijke termen. Ook ik heb me boos gemaakt over die jongens uit Ede en die kinderen in het vluchtelingen kamp in Libanon, maar bedenk tegelijkertijd dat die uitingen slecht oppervlakkig zijn, en bedoeld als provocatie. En zoals ik al vaker heb gezegd, provocateurs willen een ding, en dat is dat de massa er op in gaat.

Kortom, ik verzoek iedereen, pro en contra, deze dagen enige nuance te betrachtten. Dit is niet de periode van politieke polarisatie, maar van rouw en steun aan de getroffenen.

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-11 21:06

Fisico

by Fabian

ik heb zelf ook in dit topic gepost en imho is er niets mis mee. misschien dat zijn worden wat verkeerd gekozen zijn maar qua inhoud zie ik er echt niet in. Als je dan toch mensen erop aan wil spreken moet je eerder zijn bij die tig die over de topicstarter heen vielen.

daarnaast misschien ook wel een beetje gelijke monikken gelijke kappen want wat is het verschil tussen bovenstaande topic en het topic Massahysterie en hypocrisie! ?? ondergetekende ziet het niet echt.

Maar goed ik ben ook nog nooit een modje tegen gekomen die iets logisch kon verklaren en zal ook wel nooit gebeuren vrees ik. Zijn soms net gelovigen / amerikanen normen en waarden aanpassen terwijl in je eigen voordeel.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Verwijderd

mag je racistische opmerkingen maken dan op GoT?

nuff said

Verwijderd

nee, en je mening vertellen wordt ook niet altijd gewardeert :)

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Slikken en doorgaan...
Pagina: 1