Op zondag 16 september 2001 20:46 schreef Schum1 het volgende:
ik ben 14 en krijg 15piek zakgeld per week, ik kan dus echt geen gadgets dokken

Ik kreeg dat geld per maand man op die leeftijd. Maaru volgens mij mag je een krantenwijk doen hoor ! En vanaf je 14e mag je toch ook bollenpellen ? Je moet er maar 199999 pellen voordat je een ECHTE gadget kunt kopen
Nee maar ff serieus, jou tijd komt nog wel joh. Wees blij dat je op je 14e al mag internetten, dat was voor mij toen al een hele gadget opzich.
Nu wil ik het ook even hierover hebben :
Hebben jullie ook dat je als maar meer/wat nieuws wilt ? Ik word er niet goed van, ik denk elke keer als ik DAT ding koop DAN ben ik ech gelukkig, en hoef ik voorloppig niets meer. Maar na een maandje is dat gevoel weer weg en moet je gewoon weer wat nieuws. Ik heb al 14 telefoons versleten, was zwaar verliefd op de 8210 heb hem toen gekocht en nu 5 maanden later.. wil ik weer die samsung A300... gelukkig dat het een brak display heeft wat gewoon in sommige gevallen spontaan barst zodat ik net niet de drang heb om die te kopen. Hebbben jullie hier ook last van (dat HEBBE gevoel) ?
Of dat je gewoon echt zo gek van een gadget bent dat je zo blint naar de geile spec's kijkt dat je geen rekening houd met de nadelen en de toekomst enzo. Ik heb laatst gewoon een fokkin VR helm gekocht omdat dat geen extra verzendkosten kostte en het zonde vond om 25 piek aan verzendkosten te betalen voor een 3com kaartje van 50 gulden. Die vr helm is echt nix
Oja, nog wat.. kunnen jullie sparen ? En dan bedoel ik ECHT sparen he, niet 5% per maand wegleggen...neej gewoon zwaar zielig leven, shag ipv peuken kopen (of zelfs stoppen met roken...) geen blikies meer op school/werk kopen maar SUMMIT cola (á 28 cent/blikje) drinken :R enz. ??
Waar we het nu over hebben is trouwens wel zwaar zielig he... kbedoel kijk naar die mensen die niet eens eten kunnen dokken, als je er lang over nadenk is al die luxe sjit echt ZIEK gewoon...maja het is ook wel weer bevredigend
Damn wat een lange post... hij gaat lekkel