Afgelopen donderdag ben ik, tezamen met een aantal andere collega's aangezegd. Per 1 november zijn we vrijgesteld van werk en hebben we tevens een voorstel gekregen over hoe het ontslag verder af te ronden (met inachtneming de 3 maanden opzegtermijn vanuit de werkgever).
1 punt hierbij is de transitievergoeding. Zoals het er nu instaat is dat de transitievergoeding is berekent tot 1 november (het moment waarop we vrijgesteld zijn van werk). Maar mijn vraag is of de transitievergoeding niet tot 1 februari berekent zou moeten worden.
Hopelijk heeft iemand van jullie hier meer ervaring/kennis mee.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp en inzichten
Overigens op websites zoals de Rijksoverheid en UWV staan dit soort gevallen nooit duidelijk uitgelegd.
1 punt hierbij is de transitievergoeding. Zoals het er nu instaat is dat de transitievergoeding is berekent tot 1 november (het moment waarop we vrijgesteld zijn van werk). Maar mijn vraag is of de transitievergoeding niet tot 1 februari berekent zou moeten worden.
Hopelijk heeft iemand van jullie hier meer ervaring/kennis mee.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp en inzichten
Overigens op websites zoals de Rijksoverheid en UWV staan dit soort gevallen nooit duidelijk uitgelegd.