Toon posts:

bij compileren een error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi forumlezers,

Nadat ik een class file heb gedecompileerd heb, e.a. heb gewijzigd, wil ik de file weer compileren. Echter ik krijg de volgende error:

Some errors occured while trying to compile e:\menu.java e:\menu.java:7: Class netscape.javascript.jsobject not found in import. Check all and try again!

Hopelijk is dit voor jullie duidelijk

bijvoordank voor reacties,

wim

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Zoals de foutmelding al zegt ben je vergeten netscape.javascript.jsobject te importen. Ik ben geen Java-kenner, maar doe dat gewoon alsnog :)

Verder: Is decompileren niet illegaal?

|_____vakje______|

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

decompileren is in principe legaal als de auteur toestemming geeft...

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-09 14:38

curry684

left part of the evil twins

Als je nu de volgende keer in het topic even het platform/taal plaatst, zoals bijv. '[JAVA] Import compiler-error' krijg je wat meer reacties van de mensen die zich met Java bezighouden (HALLO MBRAVENBOER!!! >:) ), niet iedereen heeft tenslotte tijd om ieder onduidelijk benoemd topic door te lezen.

Ennuhhhh niet onvriendelijk bedoeld, maar de FAQ meldt onder andere dat we mekaar hier permanent per definitie de groeten doen, en dat je dus niet ruimte hoeft te verbruiken voor 'hoi' en ondertekeningen.

* curry684 geeft maar even een zo behulpzaam mogelijke forumgebruiktip daar ie zelf geen k*t van Java weet en hier enkel verdwaald raakte omdat ie in het subject een C++ topic dacht te herkennen :Y)

Professionele website nodig?