Mijn vraag
Ik probeer mijn MacBook Air 2012 nieuw leven in te blazen. Als ik Windows installeer gaat alles goed, tot het scherm laten we beginnen met iw regio, is deze juist. Dan gaat de MacBook uiteindelijk op een grijs scherm en na opnieuw opstarten blijft dit.
Concrete vraag: hoe installeer ik Windows 10 op deze Mac zonder deze problemen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
MacBook Air 2012 met MacOS Monterey
Kruidvat 64GB USB-stick (gebruik ik altijd voor Windows installaties)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opnieuw bestand gedownload en USB gemaakt
Win+ctrl+shift+B, gebeurt niks
Ik kan er eigenlijk niets over vinden op Google
De installatie super snel voltooien (zo veel mogelijk overslaan). Als ik dat doe werkt alles, ook na restarten, maar uiteindelijk werd het beeld toch weer grijs tijdens het installeren van de drivers. Als ik dan Win+ctrl+shift+B doe, hoor ik een piepje.
Ik probeer mijn MacBook Air 2012 nieuw leven in te blazen. Als ik Windows installeer gaat alles goed, tot het scherm laten we beginnen met iw regio, is deze juist. Dan gaat de MacBook uiteindelijk op een grijs scherm en na opnieuw opstarten blijft dit.
Concrete vraag: hoe installeer ik Windows 10 op deze Mac zonder deze problemen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
MacBook Air 2012 met MacOS Monterey
Kruidvat 64GB USB-stick (gebruik ik altijd voor Windows installaties)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opnieuw bestand gedownload en USB gemaakt
Win+ctrl+shift+B, gebeurt niks
Ik kan er eigenlijk niets over vinden op Google
De installatie super snel voltooien (zo veel mogelijk overslaan). Als ik dat doe werkt alles, ook na restarten, maar uiteindelijk werd het beeld toch weer grijs tijdens het installeren van de drivers. Als ik dan Win+ctrl+shift+B doe, hoor ik een piepje.