ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Volgens mij is dat niet mogelijk... Ik heb er zelf namelijk ook één... en mij lukte het niet, maar als iemand anders weet dat het wel kan.... dat zou ik het ook graag weten
Kan wel, op het moederbord zie je als het goed is twee soldeerpuntjes genaamd J5 iets boven ide 4 aan de rechterkant bij een fan aansluiting.
Soldder hier met een heel klein soldeer boutje je ledje op en je hebt een HD lampje.
Wel even kijken wat + of - is dit weet ik niet meer
Soldder hier met een heel klein soldeer boutje je ledje op en je hebt een HD lampje.
Wel even kijken wat + of - is dit weet ik niet meer
Als je nou echt slim wilt zijn dan soldeer je van een oud mainboard o.i.d. een 2 pins jumperaansluiting af, en die soldeer je op J5. Daar kun je dus gewoon een case-LED op aansluiten.
Verwijderd
Hmmm fuck man, ik ga echt nie lopen solderen op m'n mobo.. is er geen andere oplossing? Bij m'n Abit KT7 het Highpoint raid werkte het wel...
Pagina: 1