Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik vraag af of ze uberhaupt bestaan maar
ik zou graag een moederbord willen met 2 volledige PCIe 5.0 x4 M.2 sloten zonder compromis op de videokaart (pcie 5.0 x16)
maar allen lijken of een M.2 terug te zetten naar PCIe 4.0
Of de videokaart te beperken tot x8
of op een andere manier lanes te delen
volgens mij zou de X870 architectuur technisch het gewoon moeten kunnen

Maar toch lijkt niet een moederbord fabrikant deze keuze gemaakt te hebben? (alhoewel het filteren hierop ook niet makkelijk is)
Is het dan toch technisch onmogelijk of mis ik wat?
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik vraag af of ze uberhaupt bestaan maar
ik zou graag een moederbord willen met 2 volledige PCIe 5.0 x4 M.2 sloten zonder compromis op de videokaart (pcie 5.0 x16)
maar allen lijken of een M.2 terug te zetten naar PCIe 4.0
Of de videokaart te beperken tot x8
of op een andere manier lanes te delen
volgens mij zou de X870 architectuur technisch het gewoon moeten kunnen

Maar toch lijkt niet een moederbord fabrikant deze keuze gemaakt te hebben? (alhoewel het filteren hierop ook niet makkelijk is)
Is het dan toch technisch onmogelijk of mis ik wat?