Ie 6.0 is te downloaden op de Frontpage: http://www.tweakers.net/meuktracker/931?t=1000376346&
En wat moet daar dan zo goed aan zijn?
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
handinge fit-to-screen bij grote plaatjes, snelkoppeling voor opslaan/printen plaatjes bij mouse-over gebruik ik iig al veel in 6.0b, die irritante personal bar hebben ze er gelukkig uitgetrapt.Op donderdag 13 september 2001 12:35 schreef schizofreen het volgende:
En wat moet daar dan zo goed aan zijn?
is het een beetje stabiel? (onder win2k SP2)
schiet op dan!Op donderdag 13 september 2001 12:48 schreef Superflappie het volgende:
Weet ik niet, ben em net aan het installeren(win98)
Verwijderd
Werkt ie ook onder 98Op donderdag 13 september 2001 12:48 schreef Superflappie het volgende:
Weet ik niet, ben em net aan het installeren(win98)
Ik zelf heb 98SE maar dat maakt nie uit want er staat bij operating systems geen 98 bij
Geen probleem, Win98, Win98Se, WinME, Windows 2000, WinNT genoeg keuze dusOp donderdag 13 september 2001 14:11 schreef gekkehekke het volgende:
[..]
Werkt ie ook onder 98
Ik zelf heb 98SE maar dat maakt nie uit want er staat bij operating systems geen 98 bij
Trouwens IE6 NL bevalt mij super, net binnen en de snelheid is lekker te noemen
System Requirements
Ok, hij is redelijk stabiel. Maar ja dat is IE altijd net na het installeren. Vooral icoontjes zijn veranderd, ook die van het adresboek.Op donderdag 13 september 2001 12:49 schreef RonaldMcDonald het volgende:
[..]
schiet op dan!![]()
hmz.. als ik wil installen zegt ie dat er geen downloadlocaties beschikbaar zijn 

[edit] is IE6 niet compleet te downloaden? (dus niet via zo'n installer).. netwerkinstall ofzo?

[edit] is IE6 niet compleet te downloaden? (dus niet via zo'n installer).. netwerkinstall ofzo?
Verwijderd
Ik heb IE6 NL der net op gezet maar de icoontjes zijn wel wat veranderd (de E snelkoppeling is wat anders) maar als ik naar Help ga en dan naar info geeft hij aan dat ik gewoon IE 5.5 heb 
Maar als ik Outlook opstart zie ik wel Outlook 6 staan
Klopt dit?
Maar als ik Outlook opstart zie ik wel Outlook 6 staan
Klopt dit?
Ik zie gewoon IE 6.0.xxx staan bij info...
De icoontjes en splash-screens zien er nu wel erg XP achtig uit trouwens
De icoontjes en splash-screens zien er nu wel erg XP achtig uit trouwens
weet niemand of ie ook compleet te downloaden is? Ik heb hem nu geinstalleerd via een andere PC (daar wilde die wel installen en daar de temp-map van gebruikt als install dir).. bij de installatie ontbraken alleen een paar bestanden en nu is mn IE helemaal f*cked up
IE6 start wel op maar ik krijg aldoor DNS error.. Netscape doet het nig wel gewoon..
Verwijderd
Ik heb hem ook volledig gedownload, en het viel me op dat je hem alleen kan installeren als je internet open heb staan. Hij moest voordat ik hem kon installeren eerst een of andere digitale handtekening controleren.
Best klote als je hem op een PC wil installeren zonder internet connectie. Ook vreemd, ik had dit niet met de engelse versie. Zou deze nederlandse versie dan toch niet compleet zijn? Het is nog niet officieel gereleased.
Best klote als je hem op een PC wil installeren zonder internet connectie. Ook vreemd, ik had dit niet met de engelse versie. Zou deze nederlandse versie dan toch niet compleet zijn? Het is nog niet officieel gereleased.
Op donderdag 13 september 2001 19:38 schreef Vertex het volgende:
Best klote als je hem op een PC wil installeren zonder internet connectie.
waarom zou je internet explorer willen installeren op een pc zonder internet connectie??
Ie6 draait hier als een zonnetje onder Windows 2000 pro met SP2.
Ik vind vooral die privacy opties handig.
Ik vind vooral die privacy opties handig.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
draait hier ook goed onder win98se
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
heb 'm net gedownload, draait hier goed op winME
Verwijderd
Als je de installshield volgt kun je bij advanced options opgeven, alleen downloaden, je kiest dan de map waar je wil opslaan en kiest voor alles downloaden, werkt als een treinOp donderdag 13 september 2001 17:17 schreef rick_h het volgende:
weet niemand of ie ook compleet te downloaden is? Ik heb hem nu geinstalleerd via een andere PC (daar wilde die wel installen en daar de temp-map van gebruikt als install dir).. bij de installatie ontbraken alleen een paar bestanden en nu is mn IE helemaal f*cked upIE6 start wel op maar ik krijg aldoor DNS error.. Netscape doet het nig wel gewoon..
Advanced Options zijn niet beschikbaar onder NT/2000.
Zie de post(s) bij de meuktracker hoe je hem compleet kunt downloaden voor 2000/NT. Daar is ook iemand zo vriendelijk geweest om de complete install voor 2000 en 98 te posten.
Zie de post(s) bij de meuktracker hoe je hem compleet kunt downloaden voor 2000/NT. Daar is ook iemand zo vriendelijk geweest om de complete install voor 2000 en 98 te posten.
Verwijderd
Ik wist dat deze vraag zou komenVirus.NL :
waarom zou je internet explorer willen installeren op een pc zonder internet connectie??
1. Om hem uit te testen.
2. Om de Windows stabiliteit te vergroten.
3. Om Outlook 6.0 te gebruiken in een intern netwerk.
Het is ook handig voor developers die geen internet connectie hebben op de werkplek. Ze kunnen zonder internet connectie alvast zien hoe de pagina's eruit komen te zien op internet.
Sinds ik IE6 heb kan ik niet meer op http://www.xcheater.com naar cheats zoeken.. hij geeft dan een foutmelding en kan dan weer op vorige drukken
Een hele versie, buildnummer is 2600 zelfde namelijk als de usOp vrijdag 14 september 2001 18:32 schreef maartenb het volgende:
Is dit een BETA of hele versie?
edit:
[quote]
[b]
Sinds ik IE6 heb kan ik niet meer op http://www.xcheater.com naar cheats zoeken.. hij geeft dan een foutmelding en kan dan weer op vorige drukke
[/quote]
Werkt bij mij prima,[edit2] toch niet als ik op PC klik geeft ie Mysql foutmelding [/edit2]
[quote]
[b]
Sinds ik IE6 heb kan ik niet meer op http://www.xcheater.com naar cheats zoeken.. hij geeft dan een foutmelding en kan dan weer op vorige drukke
[/quote]
Werkt bij mij prima,[edit2] toch niet als ik op PC klik geeft ie Mysql foutmelding [/edit2]
Dit is de volledige, officiële IE6.
Oh ja, Eftelingtijntje: ik krijg bij die site een MySQL error maar dat ligt dus aan hun en niet aan IE6.
Oh ja, Eftelingtijntje: ik krijg bij die site een MySQL error maar dat ligt dus aan hun en niet aan IE6.
Psies, werkt bij mij ook prima.
IE6 loopt perfecto hoor..viel me mee, hij was maar 10,6mb (gestript)...
IE6 loopt perfecto hoor..viel me mee, hij was maar 10,6mb (gestript)...
Ok, ik heb deze middag op het werk dus alle bestanden binnengehaald voor alle os'en maar hoe installeer ik deze nu ?
Als ik ie6setup.exe uitvoer probeert ie iedere keer de bestanden van het internet te downloaden en dat wil ik net niet.
Als ik ie6setup.exe uitvoer probeert ie iedere keer de bestanden van het internet te downloaden en dat wil ik net niet.
Verwijderd
Dacht ik ook eerst, nadat ik alles had gedownload. Maar je moet voor 'advanced' kiezen, selecteren wat je wilt installeren (Je moet die kiezen die je al gedownload hebt) en dan ziet ie dat ie ze al heeft gefoenload, en intstalleerst ze gewoon.Op vrijdag 14 september 2001 20:51 schreef CBA het volgende:
Ok, ik heb deze middag op het werk dus alle bestanden binnengehaald voor alle os'en maar hoe installeer ik deze nu ?
Maar inderdaad, in de menuutjes ervoor is het niet duidelijk dat ie alles al gedownload heeft.
Ik heb windows 2000 en hier had ik geen opties voor, maar heb de files bij de ie6setup.exe gesmeten en dan bleek dat ie de bestanden zag en gebruikte.Op vrijdag 14 september 2001 21:29 schreef spoooky het volgende:
Dacht ik ook eerst, nadat ik alles had gedownload. Maar je moet voor 'advanced' kiezen, selecteren wat je wilt installeren (Je moet die kiezen die je al gedownload hebt) en dan ziet ie dat ie ze al heeft gefoenload, en intstalleerst ze gewoon.
Maar inderdaad, in de menuutjes ervoor is het niet duidelijk dat ie alles al gedownload heeft.
Heb m zojuist geïnstalleerd.. Eén irritant iets, al je passwords verdwijnen 
Verders lijkt het idd sneller te zijn...
Verders lijkt het idd sneller te zijn...
Hij is inderdaad, veeel sneller met opstarten en laden van pagina's!
Nou, ik denk niet dat dat gaat lukkenOp donderdag 13 september 2001 12:26 schreef MREn het volgende:
Hm, ben ik voor het eerst in jaren van mn half engelse, half nederlandse windows af
Ik heb hem net ff geprobeerd (de Nederlandse versie voor Win98SE). Werkte goed, alleen waren ineens sommige onderdelen van Windows Engelstalig!
#
Hier Win2k SP2 en IE6.0 NL draait tot nu toe nog perfect
Verwijderd
hier draait alles goed, win98... IE 6.0 engelse editie dan wel, maja, boeiuhOp donderdag 13 september 2001 14:11 schreef gekkehekke het volgende:
[..]
Werkt ie ook onder 98
Verwijderd
Sinds ik Internet Xplorer 6 NL heb geinstaleerd is de tab beeld onder mapopties helemaal engelstalig geworden!
Maar voorderest vind ik'm prima draaien hoor! sneller ook!
Maar voorderest vind ik'm prima draaien hoor! sneller ook!
Ik hoor iedereen enthousiast praten over IE 6. Ik wacht nog tot volgend jaar voordat ik XP updates ga gebruiken.
Waarom iets verbeteren als het al goed werkt.
To qoute a commerciale :
Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kan krijgen
Ontopic :
Ik vind die nieuwe optie wat betreft met afbeeldingen. Als je met je muis erover heen gaat krijg je rare opties te zien ofzo ?!
Waarom iets verbeteren als het al goed werkt.
To qoute a commerciale :
Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kan krijgen
Ontopic :
Ik vind die nieuwe optie wat betreft met afbeeldingen. Als je met je muis erover heen gaat krijg je rare opties te zien ofzo ?!
dikzak
ff een vraagje:
ik had de complete installatiebestanden van IE6 NL tijdelijk op m'n universiteits account gegooid, i.v.m. problemen met downloaden van Microsoft. Inmiddels liggen ze erweer af, omdat de systeembeheerder het niet zo heeft op mensen die daar grote bestanden aanbieden (i.v.m. netload en illegale zooi).
Zijn er nog mensen die willen dat ik ze erweer opgooi, en zo ja welke?
ik had de complete installatiebestanden van IE6 NL tijdelijk op m'n universiteits account gegooid, i.v.m. problemen met downloaden van Microsoft. Inmiddels liggen ze erweer af, omdat de systeembeheerder het niet zo heeft op mensen die daar grote bestanden aanbieden (i.v.m. netload en illegale zooi).
Zijn er nog mensen die willen dat ik ze erweer opgooi, en zo ja welke?
Verandert z'n sig te weinig.
Pagina: 1