Wijziging User Review - [Thetatten] [Anoniem: 114278]

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetatten
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-05 17:33
Een aantal jaar terug heeft deze meneer mij een boze review geschreven nadat hij de koopovereenkomst wou ontbindenm vanwege een manekement wat ik vantewvoren al had beschreven, en mij voor de kosten wou laten opdraaien. (https://tweakers.net/aanbod/rating/290911/).

Toendertijd heeft een andere tweaker met een vergelijkbare ervaring nog contact met mij opgenomen, in de chat genaamd "K*** de J***, de agressieve dreigmeneer"(ovigerens vrij zeker niet zijn echt naam). Hij beschreef meneer als: "Och wat jammer, weer een slachtoffer van ****** *****, aka 'K*** de J***'.
Die vent maakt er zijn fulltime baan van om mensen op Tweakers op te lichten, door defect spul te kopen en het dan retour te willen sturen op kosten van de verkoper, zodat het hem uiteindelijk helemaal niks meer kost :p"

Ik zou graag deze review van mijn profiel verwijderd willen hebben, aangezien het soms toch een negatieve invloed lijkt te zijn, en ik verder nooit problemen heb gehad in v&a.

Ondertussen bestaat het account niet eens meer lijkt het (Anoniem: 114278), Ik kan dus geen toestemming vragen aan meneer om hiermee akoord te gaan. Voorheen waren op zijn pagina met reviews meer vergelijkbare ervaringen te zien, dus ik was absoluut niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Done :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.