diepte app applewatch serie 10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biebiene
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-03 08:51
nou heb ik de applewatch serie 10 voor een belangrijk deel gekocht vanwege de diepte app. Maar die werkt helemaal niet. Ik kan er ook nix over vinden. Gaat allemaal over de ultra. De diepete app registreert niet. Onder water geeft hij wel de temp aan en de diepte, maar daar blijft het bij. In de conditie app komt diepte bij het overzicht ook niet voor. Hoe krijg ik de diepte app werkend?

Beste antwoord (via Biebiene op 05-11-2024 08:39)

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Biebiene schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:16:
nou heb ik de applewatch serie 10 voor een belangrijk deel gekocht vanwege de diepte app. Maar die werkt helemaal niet. Ik kan er ook nix over vinden. Gaat allemaal over de ultra. De diepete app registreert niet. Onder water geeft hij wel de temp aan en de diepte, maar daar blijft het bij. In de conditie app komt diepte bij het overzicht ook niet voor. Hoe krijg ik de diepte app werkend?
Dat is ook het enige wat de Diepte app doet.

Data in de Conditie app komt van workouts. Dus ga naar de Workouts app, start een zwem workout en dan registreert hij naast de workout zelf o.a. de temperatuur. Deze info vind je dan in de Conditie app.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 16:40
Volgens mij verwar je dit forum met de support lijn van Apple, maar vooruit:
Dit heb je al doorgelezen neem ik aan: https://support.apple.com...atch/apdd1a0ae6f4/watchos ?
Je hebt dit dus niet in je badkuip getest maar ook echt een stuk onder water? Je voldeed daarmee aan de eisen voor een duiksessie?
Je hebt hopelijk ook contact opgenomen met Apple zelf via de opties hier: https://www.apple.com/nl/contact/ ?

Wat heb je verder zelf al bekeken. Je zegt wel 'gaat allemaal over...' maar welke sites waren dit?

Waar heb je opgezocht wat deze app zou moeten doen en hoe dit hoort te werken?

Met een beetje meer informatie en inzet komen we wellicht verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecarrow
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 23-11-2024
Zorg ervoor dat uw Apple Watch en iPhone de nieuwste updates hebben. Controleer of de Diepte-app goed is ingesteld en compatibel met uw model. Als het nog steeds niet werkt, probeer de app opnieuw te installeren of de apparaten opnieuw op te starten. Neem contact op met Apple Support als het probleem aanhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biebiene
okay beetje onzorgvuldig.
Ik wil vooral weten of de diepte app het doet en met name de watertemperatuur meet. Er staat dat de app bij onder de oppervlakte zwemmen werkt. Dat doe ik in open water en dan wil ik iig de temperatuur later terug kunnen zien. In het water zie ik wel de temperatuur, was 12 graden. Maar.....
In de conditie app onder overzicht staan geen gegevens van de diepte app. Dat zou ik toch moeten kunnen zien, ook al hij nix heeft geregistreerd?
Beetje huiverig voor Apple support: tot nog toe heeft dat nog niet echt geholpen (met problemen met de ECG-app). Dacht dat dit forum wellicht sneller zou zijn.....
Enne durf de diepte app niet zomaar te verwijderen van mijn watch. Staat niet in de app store om opnieuw te installeren.
Zo beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Gewoon even een vraagje: hoe vaak en hoe lang per sessie heb je de diepte-app al,gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Hier vind je toch alle info?:
https://support.apple.com...atch/apd9073c83d6/watchos

En hier staat hij in de app store (letterlijk eerste link op Google):
https://apps.apple.com/us/app/depth/id1635387927

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Biebiene schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:16:
Dat is ook het enige wat de Diepte app doet.

Data in de Conditie app komt van workouts. Dus ga naar de Workouts app, start een zwem workout en dan registreert hij naast de workout zelf o.a. de temperatuur. Deze info vind je dan in de Conditie app.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biebiene
Dank Moderator spielerij. Dat ga ik dus doen. ik dacht dat je een apart overzicht van de diepte app kreeg in de conditie app. Wat jij schrijft, heb ik nog nergens kunnen vinden. Hoop datt zo werkt. Dank dus.
Martijn Martijn, deze info heb ik niet gehaald uit alle links die ik heb bekeken. Zal best aan mij liggen.
Haga, ik startte de diepte app en niet de workout app omdat ik veronderstelde dat je bij het sessie overzicht dan ook de diepte app gegevens zou zien. Lees ik nou niet goed? Of is het echt beetje onduidelijk beschreven? Hopelijk ben ik er nu uit. Iig bedankt voor jullie meedenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

sidenote : Dat is niet zijn/haar nickname ;) ...maar functie hier op tweakers..zo leest @Mog je bedankje nog wel even :)

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Pagina: 1