Keukeninrichting advies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craain
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-06 08:27
Beste leden,

Heeft iemand een advies hoe de keukeninrichting het best kan inrichten. Het moet bestaan uit gezelligheid, warme sfeer, 6 personen kunnen zitten lekker eten.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/kDN8R67v/Screenshot-2024-11-03-14-50-47-195-com-miui-gallery-edit.jpg

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:28
Dat is wel een heel subjectieve vraag.
Wat is bijvoorbeeld "gezellig" voor die 6 specifieke mensen?
En wat verstaan zij onder "lekker zitten" bij het eten?

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craain
De tafel moet geschikt zijn voor 6 personen. Met allen gezellig etentje, spelletjes doen. Ik zit te denken aan cirkel eettafel of verlengtafel naast fornuis aan de 2e lijn van de keuken...

Of hoekkeuken en in het midden cirkel eettafel.

Iemand andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16:40
Is dit de plattegrond van enkel de keuken/eetkamer.
Of is dit ook de woonkamer?

Dat maakt nogal uit hoe groot het kan zijn.

Woonhuis/appartement?
Koop/huur?

[ Voor 12% gewijzigd door FRANQ op 03-11-2024 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craain
Het gaat om koopwoning. Keuken EN eetkamer... Geen woonkamer. Het is een appartement.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Welke schetsen heb je zelf al gemaakt en gepuzzeld?
Waar loop je met jouw ontwerpen tegenaan? Waar kom je niet uit?

[ Voor 38% gewijzigd door EWK op 03-11-2024 19:57 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craain
Ik zit te twijfelen tussen twee opties:

Twee lijnen aanrechten:

Linkerzijde wasbak, 3 lage kasten. 2 hogekasten oa combi koel/vriezer en oven. In het midden inductie en een eettafel van 1.80 meter.

Of

Hoekkeuken met in het midden een ronde tafel.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:19

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Modbreak:@Craain Het is niet de bedoeling dat iedereen de info uit je moet trekken.. Een Topic start op tweakers mag echt wel een stuk completer zijn. Denk dan aan wat je zelf hebt gevonden, eventueel referenties, context etc. ik geef je nog even om je verhaal op orde te krijgen , maar wacht niet telang ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:57
Je zou aan zoiets kunnen denken, beetje afhankelijk hoe je de rest van je woonkamer wilt inrichten. Als je minder uitloop naar de onderkant van deze plattegrond wilt, kun je deze tafel ook dwars op de muur zetten.
Verder maakt het uit of je altijd met 6 mensen aan tafel zit, of soms. In het laatste geval kun je kiezen voor een kortere tafel (ingetekend is 2m) die je bij gelegenheid uitklapt.
Alles zit verder ongeveer op de plaats waar het is ingetekend, je hebt alleen extra elektragroepen nodig aan de andere kant van de keuken bij het muurtje waar koel/vrieskast en oven zijn ingetekend. Als ik het goed inschat heb je ook de meterkast daar ergens, dus dat zal niet zo’n probleem zijn. Verder kan er best wel wat in deze ruimte, het beste knip je het op schaal uit en ga je wat schuiven om te ontdekken wat je aanspreekt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NxTmlD5kcSV7yapub7OB7EqpZE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VoeKYCKVSTYnBXCvfKLVQk8q.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YKla
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 10-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLgpSLzVFuSQYyV51DXsl4sOtdI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rxQCrGz2EyrxYmMlDRx76dsv.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind dit wel mooi en warm en gezellig. Welliswaar maar 4 stoelen maar je kunt aan de andere kant staan tijdens je spelletjes.

Heb je zelf al eens op Pinterest gekeken wat je mooi vindt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:01
YKla schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 23:49:
[Afbeelding]

Ik vind dit wel mooi en warm en gezellig. Welliswaar maar 4 stoelen maar je kunt aan de andere kant staan tijdens je spelletjes.

Heb je zelf al eens op Pinterest gekeken wat je mooi vindt?
Wat is dit het huis van de familie Knots?

?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craain
Toke_gt schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:30:
Je zou aan zoiets kunnen denken, beetje afhankelijk hoe je de rest van je woonkamer wilt inrichten. Als je minder uitloop naar de onderkant van deze plattegrond wilt, kun je deze tafel ook dwars op de muur zetten.
Verder maakt het uit of je altijd met 6 mensen aan tafel zit, of soms. In het laatste geval kun je kiezen voor een kortere tafel (ingetekend is 2m) die je bij gelegenheid uitklapt.
Alles zit verder ongeveer op de plaats waar het is ingetekend, je hebt alleen extra elektragroepen nodig aan de andere kant van de keuken bij het muurtje waar koel/vrieskast en oven zijn ingetekend. Als ik het goed inschat heb je ook de meterkast daar ergens, dus dat zal niet zo’n probleem zijn. Verder kan er best wel wat in deze ruimte, het beste knip je het op schaal uit en ga je wat schuiven om te ontdekken wat je aanspreekt.

[Afbeelding]
Hoi! Deze neem ik mee. Bedankt voor de moeite. Ik denk ook aan hoekkeuken zo geeft het meer ruimte.

Bovenste lijn houd ik op 284cm breed. Aan de linker zijkant denk ik aan 330cm lang. Tussen linkerzijkant en rechterzijkant komt er een eettafel staan.

Dat is wat ik van plan ben.
Pagina: 1