Op de BG hebben we op dit moment een aantal Duko ventilatieroosters boven de ramen.
Heerlijk voor tocht, koude voeten en nekken. Ook nodig voor de ventilatie...Tot nu!
We gaan een balansventilatiesysteem plaatsen, die pompt genoeg frisse lucht rond zodat de roosters niet meer open hoeven.
Als je de roosters dicht doet, komt er een klein plastic plaatje tevoorschijn die de kou tegen moet houden, uiteraard werkt dat voor geen meter.
Eigenlijk wil ik het rooster dus dichtmaken, alleen hoe?
Er zit een standaard rooster in:

De opties die ik mezelf als heb voorgeschoteld:
1) Ramen vervangen en de roosters eruit is geen optie, dat weegt niet op tegen de winst
2) Niks mee doen en ermee leven
3) Pur erin
4) -insert jouw briljante optie hier
Kant en klare opties heb ik niet gevonden, wat ik snap want dit zal weinig opbrengen/afname hebben
Heerlijk voor tocht, koude voeten en nekken. Ook nodig voor de ventilatie...Tot nu!
We gaan een balansventilatiesysteem plaatsen, die pompt genoeg frisse lucht rond zodat de roosters niet meer open hoeven.
Als je de roosters dicht doet, komt er een klein plastic plaatje tevoorschijn die de kou tegen moet houden, uiteraard werkt dat voor geen meter.
Eigenlijk wil ik het rooster dus dichtmaken, alleen hoe?
Er zit een standaard rooster in:
De opties die ik mezelf als heb voorgeschoteld:
1) Ramen vervangen en de roosters eruit is geen optie, dat weegt niet op tegen de winst
2) Niks mee doen en ermee leven
3) Pur erin
4) -insert jouw briljante optie hier
Kant en klare opties heb ik niet gevonden, wat ik snap want dit zal weinig opbrengen/afname hebben
SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW