Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbosharp
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kom er niet uit. Voor Spotify kan ik veel vinden maar wij gebruiken YouTube music. De situatie is als volgt:

Wij hebben 4 boxen van het merk Nimbo in huis hangen aan speakerkabels.
Dit komt allemaal gezamenlijk uit in de kast onder de trap.
We zouden hier graag een versterker zetten die aan te sturen is met voorkeur via je mobiel.
Waarin er een mogelijkheid is om scenes te maken, bijvoorbeeld 2 boxen naast de tv, of alle 4 de boxen.
Waar we dus vanaf onze mobiels muziek kunnen streamen naar de versterker.
In de beste situatie heeft de versterker ook meerdere opties om aan te sluiten zodat we het geluid van de TV ook kunnen aansluiten.

Weten jullie een versterker die dit zou kunnen?
Bedankt voor het meedenken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
1 of meerdere Sonos Amps!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@turbosharp Welkom op het forum. Aankoopadvies moet in Beeld en geluid koopadvies dus daar verplaats ik je topic ook naartoe.

Als je daar een topic start moet je antwoord geven op de volgende vragen
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Zo krijgen wij een beter idee wat je wensen zijn en wat je zelf al gevonden hebt; en zo krijg jij betere antwoorden én hebben mensen met dezelfde vraag ook iets aan je topic.

Op dit moment voldoet je topic echter niet aan de voorwaarden en daarom sluit ik hem. Je kunt mij een DM sturen ter heropening als je daarna ook alle gevraagde informatie aanvult. Als alternatief kan je ook zelf een nieuw topic openen, voorzien van antwoorden op bovengenoemde vragen.

Om je alvast een idee te geven van waar je kunt zoeken: Jorgen in "Keuze tussen receivers" Gebruik daar de filters en vertel dan in je topicstart welke gerichte vragen je hebt over de apparaten die er uitkomen.

Toverwoord voor je filters: receiver met Zone 2

[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 03-11-2024 15:18 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.