Vraagstelling
Ik heb recent een TCL 4K LED 43P71B (2024) tv gekocht die HomeKit ondersteunt. Ik heb alles ingesteld zodat ik de tv via HomeKit aan en uit kan zetten. Het uitzetten werkt perfect, maar zodra ik de tv via HomeKit uitschakel en de app sluit, zolang ik de app open hou werkt het, verschijnt hij in HomeKit in “update modus” en wordt hij onresponsief in zowel HomeKit, de TCL-app als Home Assistant. Ik heb inmiddels een fabrieksreset uitgevoerd, alle eco-instellingen uitgeschakeld en AirPlay uitgezet, maar niets helpt. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
• TCL 4K LED 43P71B (2024) tv
• iPhone Pro (voor HomeKit-bediening)
• Home Assistant (waar de tv wel goed werkt als ik hem alleen daarin toevoeg)
• Geen HomeBridge
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
• Fabrieksreset uitgevoerd
• Eco-instellingen uitgeschakeld
• AirPlay uitgeschakeld
• Diverse instellingen in HomeKit en TCL-app gecontroleerd
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en tips kan geven!
Ik heb recent een TCL 4K LED 43P71B (2024) tv gekocht die HomeKit ondersteunt. Ik heb alles ingesteld zodat ik de tv via HomeKit aan en uit kan zetten. Het uitzetten werkt perfect, maar zodra ik de tv via HomeKit uitschakel en de app sluit, zolang ik de app open hou werkt het, verschijnt hij in HomeKit in “update modus” en wordt hij onresponsief in zowel HomeKit, de TCL-app als Home Assistant. Ik heb inmiddels een fabrieksreset uitgevoerd, alle eco-instellingen uitgeschakeld en AirPlay uitgezet, maar niets helpt. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
• TCL 4K LED 43P71B (2024) tv
• iPhone Pro (voor HomeKit-bediening)
• Home Assistant (waar de tv wel goed werkt als ik hem alleen daarin toevoeg)
• Geen HomeBridge
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
• Fabrieksreset uitgevoerd
• Eco-instellingen uitgeschakeld
• AirPlay uitgeschakeld
• Diverse instellingen in HomeKit en TCL-app gecontroleerd
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en tips kan geven!