Bug in Pricelijst / wenslijst ?

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiTweaker
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Ik heb een item in de wenslijst staan ( zie foto 1 ), maar het gaat niet om dat item. Het gaat om de werking van de Wenslijst.

Bij de filter instellingen heb ik 1 winkel ( = Amazon.nl Marketplace) uitgezet. Zie foto 2.

Maar de aangegeven prijs van het item in de wenslijst ( zie foto 1 ), is wel die van 'Amazon.nl Marketplace'. Dus iedere keer dat ik de wenslijst controleer, zie ik de lagere maar ( voor mij ) foutieve prijs van Amazon staan en moet dan naar de winkellijst ( zie foto 3 ) om de voor mij laagste prijs te zien.

Overigens, staat Amazon wel onderaan in de winkellijst vermeld en krijg ik ook geen notificatie van die lage prijs van Amazon, dus dat werkt wel correct.

M.b.t. de afbeeldingen : Rood = fout, groen = goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBzaTJ6m2apLSNQvlCrVK7JZ22o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9qPiDeREbBaPbH93ldcjcWpI.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eOo_nI-7bQlvfVjgOGZa2N95144=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NJGbeV0lKqWFJ7CVXr1oRw3P.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KaNy0VVHdZxlXcwshTv9NDGPATM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FJmdJRyWfP76zxyDpAkkmqe4.png?f=fotoalbum_large

Ps. Helaas kon ik niet de juiste subgroep vinden, dus heb ik dit logje maar hier aangemaakt, excuses daarvoor _/-\o_ .

[ Voor 33% gewijzigd door PsiTweaker op 05-11-2024 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ps. Helaas kon ik niet de juiste subgroep vinden, dus heb ik dit logje maar hier aangemaakt, excuses daarvoor
Ik schuif 'm even door naar "Stoute Bugs", aangezien de redactie hier weinig mee kan :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiTweaker
  • Niet online
Orion84 schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:54:
[...]

Ik schuif 'm even door naar "Stoute Bugs", aangezien de redactie hier weinig mee kan :)
Dank u !

"Stoute Bugs" ... tja, ondanks dat ik vaak met m'n neus zoek, verbaast het me in dit geval helemaal niets, dat ik die groep niet gevonden en/of niet gebruikt heb ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiTweaker
  • Niet online
Hmmm, is de sub groep "Stoute Bugs" een alias voor het cilindrisch archief :? ?

Natuurlijk heeft dit geen haast of hoge prio, maar het betreft m.i. wel een bug in de forumsoftware en zou je toch, na bijna een week, een reactie van Tweakers mogen verwachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 17:44

jelle.

Product Owner
Dit betreft geen bug maar een keuze om wenslijsten buiten beschouwing te laten bij het implementeren van het shopfilter. Zie jelle. in "Uitgesloten winkels in prijsweergave Wenslijst" voor meer uitleg hierover :)

Aangezien er al een topic over is (was initieel gesloten maar heb ik weer opengezet) kunnen we daarin verder om het centraal te houden.

Dit topic is gesloten.