Op donderdag 13 september 2001 16:16 schreef froppie het volgende:
[..]
Een 'echte' audiofiel zal al het mogelijke doen om zijn audio installatie zo mooi mogelijk te laten klinken.
Dan praat je dus over systemen met pre-amps, vier mono versterkers, cdspelers op spikes, netfilters voor de stroomvoorziening en alle andere dingen waar een 'leek' geen geld voor over heeft.
En wil je alleen een systeem dat lekker klinkt zonder dat je daar al te veel voor hoeft te doen dan ben je een liefhebber.
Gelukkig heb je ook nog de muziekliefhebbers
* 
. Ik ben dan laatste, en wil gewoon een degelijk systeem hebben. Ik interesseer me overigens wel in kabeltjes en foefjes. Ik heb zelfs m'n wisselfilters van m'n speakers gemodificeerd (owjee, ben ik nu een audiofiel? Dat wil ik niet

).
*<font size=1>(Mensen die graag naar muziek luisteren en ontdekt hebben dat beter speakers vaak de muziek wat lekkerder weergeven).</FONT>
Ow, ik vergeet zowaar antwoord te geven aan de topicstarter. Pioneer is alles behalve een slecht merk en zeker de wat mooiere modellen daarvan zullen prima doen wat je wilt (mooi muziek weergeven en AC3/DTS geluid weergeven). Daarnaast zijn het nog degelijke apparaten ook

).