Toon posts:

MS CMS2001 aka NCompass Resolution vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn huidige opdrachtgever zijn we bezig met het opzetten van een project om Micsrosft's Content Management Server 2001 (aka NCompass Resolution) te implementeren als een europees Intranet.

Naast content management moeten er ook maatwerk asp-applicaties ingehangen worden, zoals een "who is who" of een vote-system, mijn vraag is of er iemand is die hier concrete ervaring mee heeft?

Waar we tegenaan lopen is het meegeven van variabelen aan de maatwerk asp-files wanneer binnen een gedefinieerd channel de applicatie wordt opgestart.

Voorbeeld: alle departments hebben een "eigen" who is who, op te vragen via whoiswho.asp?strDept=DeptName. We willen binnen CMS2001 maar 1 template gebruiken, die toch de variabele meegeeft aan de applicatie.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is... ;)

Verwijderd

Beetje vaagjes uitgelegd maar ik snap wel wat je bedoelt. Op www.fusebox.org leggen ze voor dit soort zaken de methodiek uit, en de oplossing. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 september 2001 12:20 schreef Gordijnstok het volgende:
Beetje vaagjes uitgelegd maar ik snap wel wat je bedoelt. Op www.fusebox.org leggen ze voor dit soort zaken de methodiek uit, en de oplossing. ;)
Fusebox.org is a free web developer information portal designed to promote the use of the Fusebox web application architecture.
Hier vind ik niets terug over CMS2001 of NCompass Resolution, kijk ik fout :?