Van mijn nieuwe woning heb ik een plattegrond/bouwtekening met daarop allerlei details, onder anderen de door mij gekozen meerwerkopties. Die opties staan in het groen aangegeven. Ik wil echter graag een aangepaste variant maken van deze plattegrond waarbij ik een aantal zaken verwijder (o.a. diverse labels die de meerwerkopties aangeven) én alles wat groen is zwart wil maken.
Dat verwijderen lukt me, in Adobe Acrobat, prima. Groene teksten zwart maken is ook geen probleem. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de andere groene onderdelen ook zwart te maken. Ik heb zonet ook geprobeerd de PDF te openen in Inkscape, maar die crashte direct (wellicht is de PDF te complex?).
Iemand enig idee of wat ik wil kan? En hoe ik dat dan moet doen? Wellicht met een andere tool dan Adobe Acrobat?
Het bestand waar het om gaat vind je hier
Dat verwijderen lukt me, in Adobe Acrobat, prima. Groene teksten zwart maken is ook geen probleem. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de andere groene onderdelen ook zwart te maken. Ik heb zonet ook geprobeerd de PDF te openen in Inkscape, maar die crashte direct (wellicht is de PDF te complex?).
Iemand enig idee of wat ik wil kan? En hoe ik dat dan moet doen? Wellicht met een andere tool dan Adobe Acrobat?
Het bestand waar het om gaat vind je hier