Toon posts:

input, css en netscape4.7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

In IE kun je allerlei eigenschappen zoals border-style etc...aan de input selector meegeven, maar netscape 4.7 doet hier niets mee tot dusver. Ik kan natuurlijk een browsercheck doen en in netscape een andere stylesheet laden, maar weet iemand misschien of netscape hier echt niets mee kan??

Verwijderd

Ik weet het tot zover dat Netscape 4.7 vrij weinig CSS functies ondersteunt, een optie is dan om 2 stylesheets te bouwen en dmv een javascriptje een check te doen en vervolgens het juiste sheetje laden, wat je ook zou kunnen doen is gewoon 1 stylesheet maken die zoveel mogelijk alles ondersteunt.
Dan is er natuurlijk ook nog de vraag hoeveel waarde jij hecht aan je bezoekers met Netscape 4.7 en of het wel relevant is om daar een hoop extra werk voor te gaan doen.

Verwijderd

ns 4.x onderzteund css crappy as hell. Je hoeft geen ander stylesheet te maken, want ns doet er gewoon niets mee...Ik ben nu ook bezig met borders en css, maar in ns 4 is dat geen succes. Je kan werken met plaatjes, instellingen van tables enzo als workaround. Daarvoor zou ik even de search gebruiken (netscape css).

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Vergeet het maar NS4.7 ondersteund dit niet (wat ondersteunt het eigenlijk wel >:)). Je hoeft geen anders stylesheet te maken van NS negeert het gewoon (zo als ongeveer alle specificaties)

Don't mind Rick