Tweakers! Mijn schoorstenen zijn gereinigd, opnieuw gevoegd en geïmpregneerd. Een dakdekker heeft het lood vervangen. De opdracht was het lood in de voeg zetten, geen spouwlood.
Ik ben helaas niet tevreden met het werk en wil de dakdekker erop aanspreken en vragen te herstellen. Waar ik specifiek niet over tevreden ben:
:strip_exif()/f/image/CpvAzZqT04wn4Odm1w1tSjpp.jpg?f=fotoalbum_large)
2. Het lood is niet gevoegd waar het niet zichtbaar is achter andere loketten.
:strip_exif()/f/image/and3MPNBofxrElCtLHthIbaX.jpg?f=fotoalbum_large)
3. Loket niet goed op de hoek.
:strip_exif()/f/image/OTTeKE7TkFvWDNLfhpgLI1rP.jpg?f=fotoalbum_large)
4. Lood loopt uit de voeg omhoog ipv omlaag
:strip_exif()/f/image/QPfTJ3X7RU0YGOLHVfILov8q.jpg?f=fotoalbum_large)
Overzichtfoto's:
Ik ben helaas niet tevreden met het werk en wil de dakdekker erop aanspreken en vragen te herstellen. Waar ik specifiek niet over tevreden ben:
- Ik zie de voegklemmen zitten. Dan zit het lood niet diep genoeg toch?
- Alleen zichbare voegen gevoegd. Het lood is niet gevoegd waar het niet zichtbaar is achter andere loketten. Je hoort toch gewoon het hele lood te voegen?
- Bij één schoorsteen zit een loket niet om de hoek en loopt hij niet netjes tot beneden bij de voet, maar loop het schuin. Het water kan zo achter het L-lood lopen.
- Lood zit raar gevouwen op stukken. Ipv beneden uit de voeg, loopt het eerst omhoog...
Vraag:
Ik zou graag ook jullie mening hebben zodat ik wat zekerder van me zaak ben dat het niet OK is. Als ik een zeikerd ben, dan hoor ik het ook graag.Foto's
1. Voegklem zichtbaar::strip_exif()/f/image/CpvAzZqT04wn4Odm1w1tSjpp.jpg?f=fotoalbum_large)
2. Het lood is niet gevoegd waar het niet zichtbaar is achter andere loketten.
:strip_exif()/f/image/and3MPNBofxrElCtLHthIbaX.jpg?f=fotoalbum_large)
3. Loket niet goed op de hoek.
:strip_exif()/f/image/OTTeKE7TkFvWDNLfhpgLI1rP.jpg?f=fotoalbum_large)
4. Lood loopt uit de voeg omhoog ipv omlaag
:strip_exif()/f/image/QPfTJ3X7RU0YGOLHVfILov8q.jpg?f=fotoalbum_large)
Overzichtfoto's:
![]() | ![]() |