Een vriend van mij heeft mij gevraagd of ik hem kon helpen met het samenstellen van een computer. Ik heb al een opzetje gemaakt, maar ik denk dat er vast nog wel ruimte voor verbetering is. Dus vandaar dat ik dit topic aanmaak.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil er mee gaan gamen, games zoals Fortnite, COD, Rocket League, Minecraft en Gta in 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is €700 dit mag ietsjes uitlopen maar niet al te veel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wifi en bluetooth op het moederbord zijn een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De processor graag AMD i.v.m betere upgrade mogelijkheden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een witte build. (Als de case wit is vindt hij het al genoeg, maar het liefst heeft hij zoveel mogelijk onderdelen in het wit) En geen 2dehands onderdelen. De rest maakt niet zoveel uit.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het optimaliseren van deze build. Wat kan bijvoorbeeld nog beter en hoe kunnen we misschien een betere videokaart binnen het budget laten passen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil er mee gaan gamen, games zoals Fortnite, COD, Rocket League, Minecraft en Gta in 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is €700 dit mag ietsjes uitlopen maar niet al te veel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wifi en bluetooth op het moederbord zijn een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De processor graag AMD i.v.m betere upgrade mogelijkheden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een witte build. (Als de case wit is vindt hij het al genoeg, maar het liefst heeft hij zoveel mogelijk onderdelen in het wit) En geen 2dehands onderdelen. De rest maakt niet zoveel uit.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het optimaliseren van deze build. Wat kan bijvoorbeeld nog beter en hoe kunnen we misschien een betere videokaart binnen het budget laten passen
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 107,11 | € 107,11 |
1 | Moederborden | ASUS Prime B550M-A WiFi II | € 102,- | € 102,- |
1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 6600 Challenger White 8GB | € 219,- | € 219,- |
1 | Behuizingen | Zalman P30 Wit | € 77,94 | € 77,94 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2D3600C18W | € 77,90 | € 77,90 |
1 | Voedingen | Seasonic G12 GM 550 watt | € 66,90 | € 66,90 |
1 | SSD's | WD Blue SN580 1TB | € 59,89 | € 59,89 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 710,74 |