vraag montage RTX 4080 icm B650 moederbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auroram
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-11-2024
Hallo,

Naar aanleiding van de huidige best buy guide heb ik een aantal onderdelen aangeschaft.
Het gaat om de PNY GeForce RTX 4080 SUPER 16GB OC LED TF VERTO en ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI uit het onderstaande artikel: Best Buy Guide: De beste 4k-game-pc

Nu zie ik dat er bij de GPU een support bracket is geleverd, waarover ook gesproken wordt in de video die bij de BBG hoort: (YouTube: De beste Game PC’s voor 1440p en 4k gaming van mei 2024)

Ik krijg alleen niet uitgevogeld hoe ik deze in vredesnaam moet monteren. Er lijken domweg geen 2 punten te zijn om deze op te monteren, afgezien van helemaal rechts op het bord, maar daar lijkt de weg tussen deze 2 punten onderbroken te worden door de CHA_FAN2 aansluiting die dan niet meer gebruikt kan worden.

Het voelt als nogal een domme vraag en ik zal vast iets simpels missen, gezien het gebrek aan materiaal wat ik vinden kan van andere mensen die hiermee zitten, maar wat mis ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap_pa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:00
YouTube: INSTALLING THE PNY GeForce RTX 4080 16GB XLR8 Gaming VERTO EPIC-X RG...

Beetje klunzige video maar geeft wel duidelijkheid.