Voor onze B&B heb ik wat fotos laten maken door een fotograaf met de opdracht wat meer sfeer en warmte uit te stralen. In mijn idee is ze een beetje doorgeslagen. Helaas is de relatie met haar erg moeizaam en kan niet of nauwelijks contact met haar krijgen (om bijvoorbeeld om raw foto's te vragen)
Ik ben op zich tevreden met haar werk en composities, maar voor onze B&B te "duister" waarschijnlijk een gevolg van afwezigheid van profesioneel licht
Ik heb Affinity Photo als software, en kan natuurlijk dingen als witbalans, shaduw en helderheid aanpassen, maar ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik moet aanpassen en in welke volgorde
Hieronder enkele voorbeelden, misschien hebben jullie een advies hoe ik het het beste kan aanpakken.
:strip_exif()/f/image/aHgQs1twiYqmMTju0o0nyGhT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pn6CEELyAWAite6Xj5gtpnge.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IPWVTTt8W5cVpNMz1OhQOUrQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/peiOEiwcsfyvBFskp6J4fHjl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Odb9j66X46u3fXW6Td46dVi8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w89CzhCR0SHmTgwJXwCVGux9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/istkFDw8V6OSk4FYYmPq0est.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben op zich tevreden met haar werk en composities, maar voor onze B&B te "duister" waarschijnlijk een gevolg van afwezigheid van profesioneel licht
Ik heb Affinity Photo als software, en kan natuurlijk dingen als witbalans, shaduw en helderheid aanpassen, maar ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik moet aanpassen en in welke volgorde
Hieronder enkele voorbeelden, misschien hebben jullie een advies hoe ik het het beste kan aanpakken.
:strip_exif()/f/image/aHgQs1twiYqmMTju0o0nyGhT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pn6CEELyAWAite6Xj5gtpnge.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IPWVTTt8W5cVpNMz1OhQOUrQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/peiOEiwcsfyvBFskp6J4fHjl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Odb9j66X46u3fXW6Td46dVi8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w89CzhCR0SHmTgwJXwCVGux9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/istkFDw8V6OSk4FYYmPq0est.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EwRywHJdwMSIqsTnxfRgWjMW.jpg?f=fotoalbum_large)
www.casarodriguillo.com