Nefaste verhuiservaring

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur2000
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik had een werkelijk vreselijke ervaring met een verhuisbedrijf. Nee, niet aangesloten bij enig organisatie. Te snel gekozen, mijn fout.
Om het discreet te zeggen: de verhuizers hebben ''schade" veroorzaakt waarover verschil van mening is.
Nu heb ik omdat het fatsoen dat verplicht contact opgenomen met het verhuisbedrijf.
Resultaat is een voortdurend escalerende toon, afwijzen van verantwoordelijkheid.
Op last van de politie heb ik de directe conversatie moeten afbreken. En dat is ook voor mijn gevoel een goed advies.

En voel me een beetje in prive geintimideerd door signalen die ik hier verder niet behandel. Ze weten toch waar ik woon en de eigenaar lijkt die gegevens te willen delen met betrokkenen.

Graag wil ik dit toch deze ervaring review delen mocht er prive intimidatie plaatsvinden (wat, eerlijk is eerlijk, nog niet is gebeurt). Ik wil niet verder escaleren en neem mijn verlies.
Waar kan ik dit onderwerp plaatsen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Niet op Tweakers, dit is een (tech-)discussieforum en geen reviewsite voor verhuisbedrijven. Heeft ook weinig nut om een "review" hier te plaatsen precies vanwege die reden: mensen die op zoek zijn naar verhuisbedrijven gaan niet op Tweakers kijken om te zien of iemand toevallig een nare ervaring met ze heeft gehad. Als ze nergens bij zijn aangesloten houdt dat ook een beetje op qua zichtbare reviews plaatsen. Het laatste wat je nog kan proberen is of het platform waarlangs je ze gevonden hebt een reviewmogelijkheid heeft maar dat was het zo'n beetje.

Als je concrete vragen hebt over hoe het lopende conflict op te lossen kan je een apart topic openen in het juiste subforum lijkt me.

[ Voor 20% gewijzigd door DataGhost op 02-11-2024 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Tweakersis niet de plek voor reviews over verhuisbedrijven dus gaat dicht

[ Voor 28% gewijzigd door We Are Borg op 02-11-2024 15:04 ]

Dit topic is gesloten.