Hoe een schermopname op PS5 pauzeren?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny305
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 02-11-2024
Hey,

Ik wil graag weten of je een schermopname op een playstation 5 tussendoor even kan pauzeren en daarna weer terug hervatten.

Ik wil namelijk graag tijdens de opname het camerastandpunt kunnen veranderen maar zonder dat je er achteraf iets van merkt op het filmpje. Dus hoe kan ik de opname even pauzeren om de camera te veranderen en nadien weer terug te hervatten?

Ik hoor het graag of dit kan en hoe je dat dan doet?

Gr

[ Voor 12% gewijzigd door Sonny305 op 02-11-2024 06:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Even een sjopje in de juiste richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:17
Sonny305 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 06:50:
Hey,

Ik wil graag weten of je een schermopname op een playstation 5 tussendoor even kan pauzeren en daarna weer terug hervatten.

Ik wil namelijk graag tijdens de opname het camerastandpunt kunnen veranderen maar zonder dat je er achteraf iets van merkt op het filmpje. Dus hoe kan ik de opname even pauzeren om de camera te veranderen en nadien weer terug te hervatten?

Ik hoor het graag of dit kan en hoe je dat dan doet?

Gr
Via de ingebouwde gameplay recording? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:18

Umbrah

The Incredible MapMan

HDMI capturing er aan, met een PC opnemen, en achteraf editen in iets als Premiere of Vegas Pro? Ben niet bekend met de PS5, maar op PC (misschien heb je daar dezelfde game?) kan je altijd hervatten of clips stoppen, hervatten, en elders aan elkaar plakken.

[ Voor 45% gewijzigd door Umbrah op 02-11-2024 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:17
Je kunt een opname niet pauzeren. Je kunt wel in Share Factory op de PS5 je video editen en het stukje waarin je de camera verandert eruit knippen.

https://psnprofiles.com/RaemNL