100MB Zipdrive onder win2k traag,,,

Pagina: 1
Acties:

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 20:55
Ik heb nu ongeveer een half jaar win2000 draaien bij mij thuis. Alles werkt goed. En ik heb ook eigenlijk geen last van problemen.

In het half jaar heb ik ook geen ZIP-drijf hoeven te gebruiken... (Ik heb ook een CD-RW namelijk)

Maar nou moest ik hem laatst een keer gebruiken om met zo'n ouderwets iemand bestanden uit te wisselen (allemaal stuff voor een website). In totaal stond er op die zip ongeveer 65 MB maar het ging echt traag dat kopieren. Zeker een half uur...

Onder Win98 gebruikte ik altijd de Parallelle Poort Accelerator, en zorgde ervoor dat hij heerlijk snel gaat. Maar onder win2k kan ik dit heerlijke proggie niet meer vinden...

Kan iemand me helpen? :s

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-04 09:22

evaarties

Powerball @ 12.582

Ook met port accelator is de zipdrive trager onder 2000. Hoe kom je nu aan dat proggie: installeer de drivers onder 98 .. (wel een oude versie die nog port accelerator heeft). Kopieer dan de bijbehordene bestanden, zijn er 2 geloof ik.

Deze kan je dan gewoon onder 2000 uitvoeren.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Die accelerator werkt niet onder Win2K :(

Alle proemn in n drek

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 20:55
F*CK... Zijn er geen andere oplossingen?!? Of moet ik maar vertellen dat de rest allemaal een CD-RW moet gaan kopen >:)

Verwijderd

in je bios je parallelle poort op ecp+epp zetten, dat is volgens mij alles wat die p.poort accelerator doet.
dat samen met de laatste iomega drivers en je zip is weer net zo snel als onder 98 hoor.

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Op vrijdag 14 september 2001 00:42 schreef fsx het volgende:
in je bios je parallelle poort op ecp+epp zetten, dat is volgens mij alles wat die p.poort accelerator doet.
dat samen met de laatste iomega drivers en je zip is weer net zo snel als onder 98 hoor.
Nope, dat doet ppa niet. Het enige wat het doet is de speed-setting voor de virtuele scsi-adapter optimaliseren (is niet maximaliseren, want dat verschilt per systeem).

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Pagina: 1