Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is het systeem wat ik momenteel al heb, ik wil graag meer richting 4k gaming gaan en dan loopt t soms wat achter. Denk hierbij aan NFS Heat op 4K max settings, of de nieuwe cities skylines 2. ik hoef geen 200+ FPS maar een stabiele 60 op max max alles word wel gewaardeerd
Wat mag het systeem gaan kosten?
ligt volledig aan wat de winsten zijn, 5fps voor 900 euro extra is een beetje overdreven maar ben flexibel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een 4k TV(ja tv) van LG en al een corsair muis en toetsenbord van steelseries
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair, maar is niet belangerijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben vooral een fan voor een stille PC, verder geen eisen buiten wat meer fps in bijvoorbeeld NFS heat of de nieuwe cities skylines 2
Ga je overklokken?
nog geen planning
Wat verwacht je van ons?
Een mogelijke suggestie MBT het upgraden van de huidige hardware in de PC
PS: Er zitten 9x LL120 fans in de case en 3x ML120
Ik hoop dat ik zo de format goed heb gedaan
Alvast dank
Dit is het systeem wat ik momenteel al heb, ik wil graag meer richting 4k gaming gaan en dan loopt t soms wat achter. Denk hierbij aan NFS Heat op 4K max settings, of de nieuwe cities skylines 2. ik hoef geen 200+ FPS maar een stabiele 60 op max max alles word wel gewaardeerd
Wat mag het systeem gaan kosten?
ligt volledig aan wat de winsten zijn, 5fps voor 900 euro extra is een beetje overdreven maar ben flexibel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een 4k TV(ja tv) van LG en al een corsair muis en toetsenbord van steelseries
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair, maar is niet belangerijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben vooral een fan voor een stille PC, verder geen eisen buiten wat meer fps in bijvoorbeeld NFS heat of de nieuwe cities skylines 2
Ga je overklokken?
nog geen planning
Wat verwacht je van ons?
Een mogelijke suggestie MBT het upgraden van de huidige hardware in de PC
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 120,99 | € 120,99 |
1 | Moederborden | MSI MEG X570 UNIFY | € 405,01 | € 405,01 |
1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil AMD Radeon RX 6900XT | € 1.149,40 | € 1.149,40 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Processorkoeling | Corsair H150 Elite capellix | € 189,- | € 189,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | €48,95,- | € 97,9,- |
1 | Voedingen | Corsair RM850 (2019) Zwart | € 120 | € 120 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB x 2 | € 137,95 | € 275,9 |
PS: Er zitten 9x LL120 fans in de case en 3x ML120
Ik hoop dat ik zo de format goed heb gedaan
Alvast dank
[ Voor 4% gewijzigd door bodybenji op 01-11-2024 10:49 ]