Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een computerkast voor mij nieuw te bouwen computer.
Wat is je budget?
100
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hier komt vermoedelijk een micro atx in, maar ik heb voldoende ruimte om een grotere atx kast te plaatsen en dat heeft dan ook mijn voorkeur. Deze kast komt vrij laag, maar niet op de grond, maar zal waarschijnlijk vrij veel stof happen. Al zal die waarschijnlijk maar 3-6 uurtjes per week aan.
Voor mij hoeft er geen RGB in en dus ook glas is niet perse nodig.
Ik zou graag een usb c aansluiting aan de voorkant hebben. Omdat die onder mijn bureau komt, zijn aansluitingen en power knop bovenop niet handig, die heb ik dan ook liever aan de voorkant en het liefst bovenaan.
Voldoende airflow is belangrijk en dus het liefst een geschikt stoffilter.
Zelf had ik deze dus gevonden
Asus Prime AP201 maar is wellicht onnodig klein, heeft 1 usb-c en minder tot geen stof filter. Wel vind ik hem mooi en is airflow uitstekend.
Ik zoek een?
Ik zoek een computerkast voor mij nieuw te bouwen computer.
Wat is je budget?
100
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hier komt vermoedelijk een micro atx in, maar ik heb voldoende ruimte om een grotere atx kast te plaatsen en dat heeft dan ook mijn voorkeur. Deze kast komt vrij laag, maar niet op de grond, maar zal waarschijnlijk vrij veel stof happen. Al zal die waarschijnlijk maar 3-6 uurtjes per week aan.
Voor mij hoeft er geen RGB in en dus ook glas is niet perse nodig.
Ik zou graag een usb c aansluiting aan de voorkant hebben. Omdat die onder mijn bureau komt, zijn aansluitingen en power knop bovenop niet handig, die heb ik dan ook liever aan de voorkant en het liefst bovenaan.
Voldoende airflow is belangrijk en dus het liefst een geschikt stoffilter.
Zelf had ik deze dus gevonden
Asus Prime AP201 maar is wellicht onnodig klein, heeft 1 usb-c en minder tot geen stof filter. Wel vind ik hem mooi en is airflow uitstekend.