Airolo met sms en belminuten in de USA

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marjon54
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17-11-2024
Mijn vraag
.. Heeft iemand ervaring met het gebruik van Airolo+ in Amerika? Dan krijg je niet alleen data maar ook kun je lokale nummers bellen. Ik vind de reviews van Airolo niet zo goed als ik op Trustpilot kijk maar ik zou het wel fijn vinden om ook een lokaal telefoonnummer te hebben tijdens mijn vakantie

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:14
Ik heb Airalo aflopen voorjaar in New York gebruikt en dat werkte prima.

Ze leveren alleen data e-sims.

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

sebasd

loopt op espresso

Twee weken geleden nog een Airalo eSIM gebruikt in de VS, werkt als een zonnetje. Wel alleen data inderdaad.

Vorig jaar ook al eentje in Canada gebruikt, ook dat werkte perfect.

Geen ervaringen met een lokaal nummer via Airalo (kan dat dan?) maar die had ik ook niet nodig.

[ Voor 21% gewijzigd door sebasd op 31-10-2024 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyclon80
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-06 21:36
Hi, ik reis op dit moment door de USA voor 3 maanden en maak gebruik van een e-sim van Mint Mobile (unlimited plan). Kost nagenoeg niets en internetten en bellen is inclusief. Je betaald voiraf 45usd in totaal voor drie maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marjon54
Ja dat kan, je kunt ervoor kiezen bij aanschaf van de eSIM. Het lijkt mij handig omdat je soms onderweg je hotel wilt bellen of iets moet reserveren om maar iets te noemen. Ik zou graag weten of dat goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marjon54
Mint Mobile klinkt interessant maar zit je dan na die drie maanden niet vast aan een abonnement? Overigens ga ik maar 2 weken dus dat lijkt me wat overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclon80
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-06 21:36
marjon54 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 06:20:
Mint Mobile klinkt interessant maar zit je dan na die drie maanden niet vast aan een abonnement? Overigens ga ik maar 2 weken dus dat lijkt me wat overkill
Dat stopt na die periode; Tenzij je in de app auto-renew aanvinkt. Deze staat standaard UIT. Dus bij geen actie nemen, stopt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk ook eens in [Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland. Dat is in een specifiek forumdeel gericht op telecom.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1