Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck2024
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 31-10-2024
Goedemorgen.
Ik heb een nog te bouwen appartement gekocht. Nu moet ik meer - en minderwerk opgeven.
Ik wil in de huiskamer 4 stopcontacten ( 2 onder de tafel, 2 onder de bank) in de vloer laten aanbrengen.
Moet ik hiervoor loze leidingen laten plaatsen en zo ja komen die dan in de vloer uit?
Dank voor jullie antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ja en Ja

Zoekwoord: Vloerpot elektra

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ja en geen idee.

Volgens mij logica moeten er dan idd buizen de vloer in.
Maar misschien heeft je bouwer een ander idee.
Makkelijkste is dat natuurlijk even met het bedrijf te overleggen/bespreken

[ Voor 23% gewijzigd door jack zomer op 31-10-2024 11:46 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:04
Puck2024 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:44:
Goedemorgen.
Ik heb een nog te bouwen appartement gekocht. Nu moet ik meer - en minderwerk opgeven.
Ik wil in de huiskamer 4 stopcontacten ( 2 onder de tafel, 2 onder de bank) in de vloer laten aanbrengen.
Moet ik hiervoor loze leidingen laten plaatsen en zo ja komen die dan in de vloer uit?
Wil jij stopcontacten in de vloer? Dat zal zeker niet standaard zijn. In de vloer betekent een sparing in de vloerplaat. En daarmee ook impact op vloerverwarming.

Daarnaast wil je geen loze leidingen. Die leg je aan voor speakerdraad die je zelf trekt. Of voor zonnepanelen die later eens komen. Jij wilt bedrade leidingen.

Neem contact op met je bouwen, want die gaan niet voor 125 euro (oid) een vloerdoos plaatsen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:09
Een put is zeker niet standaard. Is het überhaupt wel als meerwerkoptie aangegeven?

Ik vind het bovendien niet zo mooi. Als het onder je bank of tafel zit, hoef je het idd niet te zien. Maar wat als je besluit om je woonkamer anders in te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:44

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Puck2024 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:44:
Goedemorgen.
Als tip gewoon, kijken even of je dit écht nodig hebt, mogelijk dat een (toekomstige) robotzuiger hier op vast loopt.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:47
Gewoon vragen waar de stopcontacten volgens de standaard komen en dan even kijken of dat overeenkomt met waar jij ze zou willen hebben.

Meerwerk kan zijn:
- je stopcontacten verplaatsen. Bijvoorbeeld een halve meter naar links.
- stopcontacten extra laten plaatsen
- een loze leiding laten aanleggen omdat je bijvoorbeeld een netwerkkabel, coax kabel, audio kabel, etc ergens wil hebben

Overigens is een stopcontact op de vloer wel een beetje vreemd. Vuil wat er tegenaan komt of in komt, dweilen of drinken laten vallen kan tot problemen leiden, je stoelpoot, etc. Gewoon lekker in de muur laten bouwen

[ Voor 21% gewijzigd door President op 31-10-2024 13:13 ]

Pagina: 1