Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Je kunt ook overwegen om een vnc server te draaien samen met corel office 2000.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Het moet een inlog systeem hebben, een manier om documenten op te slaan en berichten te plaatsen....Op donderdag 13 september 2001 14:59 schreef e-forze het volgende:
have fun @ freshmeat.net zou ik zeggen...
Wat zoek je precies?
(wat moet het kunnen?)
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Doe maar liever wel, ik begrijp jouw reactie niet helemaal.Op donderdag 13 september 2001 12:21 schreef RvS het volgende:
ik zeg niks....
Sproggle had laatst zoiets, kan het momenteel nie vinden
een soort van Groupware oplossing bedoel je?
• PHPGroupware
• phprojekt
Heb ervaringen dat de eerste niet al te stabiel draait
• PHPGroupware
• phprojekt
Heb ervaringen dat de eerste niet al te stabiel draait
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
hehe ik vraag me af welke?Op vrijdag 14 september 2001 18:11 schreef j3p het volgende:
Sproggle had laatst zoiets, kan het momenteel nie vinden
maar kijk een op iknow.iie.nl, is gemaakt door iemand die ik goed ken en mischien wil ie het voor weinig aan jouw kwijt?
Verwijderd
Ik kwam laatst een pakketje tegen op Freshmeat.net, geschreven in PHP...Je kon er geloof ik ook mee chatten en een gezamenlijke agenda bijhouden...
Kweenie of er een login bij zat, maar dat is evt. ook zelf te programmeren...toch?
Kweenie of er een login bij zat, maar dat is evt. ook zelf te programmeren...toch?
Pagina: 1