Webvox ISDN op USB?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• warlord
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-07 08:21
Hallo,

Ik probeer een webvox te installeren, op zich lukt dit wel, maar op als ik verbonden ben met internet, gooit deze de verbinding eruit na zoŽn 2 a 3 minuten. En nogmaals inbellen werkt niet want dan schijnt er geen kiestoon te zijn.

PC zit dan helemaal vast en moet dan het stekkertje uit de USB poort halen, en dan PC herstarten. Als ik vervolgens weer inbel doet deze weer hetzelfde

Ook maakt het niet uit als ik onder Windows 98 of 2000 werk.
Nu kan ik de webvox ook serieel aansluiten. Dit gaat wel beter, liever zie ik toch USB.

Iemand ervaring mee??

grtz,
Warlord

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54
Dit is een probleem dat vaker voorkomt en ik heb nog niet gehoord van een oplossing...

ik heb er overigens geen last van met m'n Webvox USB, ik weet niet wat ik 'verkeerd' heb gedaan ;)
Ik draai Windows 2000 met de drivers/software gedownload bij KPN, want op de CD staat bij mij geen Windows 2000 software :(

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 11:27 schreef Canard het volgende:
Dit is een probleem dat vaker voorkomt en ik heb nog niet gehoord van een oplossing...

ik heb er overigens geen last van met m'n Webvox USB, ik weet niet wat ik 'verkeerd' heb gedaan ;)
Ik draai Windows 2000 met de drivers/software gedownload bij KPN, want op de CD staat bij mij geen Windows 2000 software :(
officieel was die ook niet ondersteund voor windows 2000. Heb je toevallig een linkje naar de drivers op kpn.com?

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 16:30 schreef Canard het volgende:
check
hartelijk dank!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17
ik ben ook bezig dezelfde webfox aan het aansluiten op een win2k machine. Ik krijg het op geen enkele manier aan de praat. Kan iemand mij hier z'n settings posten,
welke Capi driver enz.

Alvast bedankt !
Pagina: 1