Hey beste Tweakers,
Zouden jullie mijn lijst kunnen aanpassen indien de componenten niet compatibel zijn?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, 1080 p, voornamelijk oude RTS games maar af en toe een nieuwere game (waarschijnlijk cyberpunk / starfield)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur van mijn huidige systeem (office pc zonder grafische kaart)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede grafische kaart om de komende 3 jaren op 1080p te blijven gamen, niet nodig om op ultra settings te spelen en geen behoefte om dan nog te gaan upgraden. Waarschijnlijk verkoop ik hem dan door.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Anders dan niet over het budget + compatibel heb ik geen eisen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zie hierboven. Het is de eerste keer dat ik een pc in elkaar zet, dus het lijkt me een prima plan om de BBG te volgen maar misschien zie ik iets over het hoofd!
Mijn huidige lijst:
Zouden jullie mijn lijst kunnen aanpassen indien de componenten niet compatibel zijn?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, 1080 p, voornamelijk oude RTS games maar af en toe een nieuwere game (waarschijnlijk cyberpunk / starfield)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur van mijn huidige systeem (office pc zonder grafische kaart)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede grafische kaart om de komende 3 jaren op 1080p te blijven gamen, niet nodig om op ultra settings te spelen en geen behoefte om dan nog te gaan upgraden. Waarschijnlijk verkoop ik hem dan door.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Anders dan niet over het budget + compatibel heb ik geen eisen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zie hierboven. Het is de eerste keer dat ik een pc in elkaar zet, dus het lijkt me een prima plan om de BBG te volgen maar misschien zie ik iets over het hoofd!
Mijn huidige lijst:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Tray | € 93,57 | € 93,57 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 86,13 | € 86,13 |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7700 XT 12GB | € 403,93 | € 403,93 |
1 | Behuizingen | Montech X3 Mesh Zwart | € 54,90 | € 54,90 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | € 29,55 | € 29,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 48,94 | € 48,94 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 58,90 | € 58,90 |
1 | SSD's | Lexar NM710 1TB | € 67,90 | € 67,90 |
Totaal | € 843,82 |