De beste deals voor Black Friday 2024

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Eric van Ballegoie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 08:49

Eric van Ballegoie

Hi @Eric van Ballegoie en rest van de redactie. Ik zag nog geen topic voor de 2024 Black Friday deals feedback, dus hopelijk vinden jullie het goed dat ik deze aanmaak.

Ik zag het topic al staan en zat al even te grasduinen op deze pagina.

Ik zag daar een ogenschijnlijk goede deal voor Kirby Star Allies Switch echter komt dit door een foute productlink naar Amazon. Eigenlijk is dit in zijn geheel dan ook geen deal.

En Eric, mocht je dit topic willen gebruiken voor de rest van de feedback, ik maak je vast mede-auteur :)
Thanks

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:38
Hi,

1. Dit topic is voor 2023 maar jullie linken nog naar dit topic vanaf de Black-Fridaypagina voor 2024.
2. Logitech MX Master 2S Grafiet: staat bij op de keyboards en muizenpagina dat dit de laagste prijs in 6 maanden is (€59,99). Dat klopt echter niet, want ik heb hem zelf maandag of zondag voor 48 euro besteld. Die prijs die je ook terug in de prijsgrafiek van het product. Dus dat lijkt me dan een bug? uitvoering: Logitech MX Master 2S Grafiet
(Overigens: waarom gebruiken jullie de term keyboards ipv toetsenborden?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Victor Belli schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 01:34:
1. Dit topic is voor 2023 maar jullie linken nog naar dit topic vanaf de Black-Fridaypagina voor 2024.
Heb je een linkje naar de pagina waar deze link staat? Ik kan deze zo snel niet vinden.

Ik heb verder je bericht even verhuisd naar het 2024 topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Topicstarter
@rens-br:
Deals: De beste deals voor Black Friday 2024
En dan onder "Hey, er staat een product tussen dat echt geen goede deal is!" staat in ieder geval de link naar het 2023 topic
Houd er even rekening mee dat dit nog niet het officiële 2024 topic is. Ik had 'm voor nu even aangemaakt omdat ie er nog niet was. Uiteraard mag dit topic daarvoor wel geadopteerd worden, zodoende dat ik Eric mede-auteur heb gemaakt ;)

Edit, er wordt daar ook gelinkt naar dit black friday topic. Wellicht dat @Yorinn daar vast een 2024 voor kan maken, zodat ook die link bijgewerkt kan worden? :)

[ Voor 19% gewijzigd door PeacekeeperNL op 30-10-2024 08:42 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

PeacekeeperNL schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 08:41:
[...]

Edit, er wordt daar ook gelinkt naar dit black friday topic. Wellicht dat @Yorinn daar vast een 2024 voor kan maken, zodat ook die link bijgewerkt kan worden? :)
Dat topic staat al klaar, maar die komt begin november online. Dat is met 2-3 klikken geregeld. :)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

PeacekeeperNL schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 08:41:
@rens-br:
En dan onder "Hey, er staat een product tussen dat echt geen goede deal is!" staat in ieder geval de link naar het 2023 topic
Houd er even rekening mee dat dit nog niet het officiële 2024 topic is. Ik had 'm voor nu even aangemaakt omdat ie er nog niet was. Uiteraard mag dit topic daarvoor wel geadopteerd worden, zodoende dat ik Eric mede-auteur heb gemaakt ;)
Daar had ik in alle snelheid overheen gekeken. Wellicht dat @Eric van Ballegoie de link kan wijzingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Topicstarter
Dank voor de feedback en het meedenken! Yorinn en ik waren hier al over in conclaaf, het nieuwe topic staat klaar en gaat snel online, waarna zal ik ook vanuit het dealsartikel naar dat nieuwe topic linken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Topicstarter
Het BF2024 topic van @Yorinn staat nu ook live: Black Friday / Cyber Monday 2024 (29 november & 2 december)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Topicstarter
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:11:
Hi @Eric van Ballegoie en rest van de redactie. Ik zag nog geen topic voor de 2024 Black Friday deals feedback, dus hopelijk vinden jullie het goed dat ik deze aanmaak.

Ik zag het topic al staan en zat al even te grasduinen op deze pagina.

Ik zag daar een ogenschijnlijk goede deal voor Kirby Star Allies Switch echter komt dit door een foute productlink naar Amazon. Eigenlijk is dit in zijn geheel dan ook geen deal.
Thanks
@Eric van Ballegoie kan jij deze evt nog bekijken? Verder mag dit topic dan op slot.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Topicstarter

uitvoering: Kirby Star Allies, Switch

Is door een foute productkoppeling onterecht aangemerkt als deal.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-06 09:38
Of het een deal is of niet laat ik in het midden. Maar die -55% klopt voor geen meter: uitvoering: Samsung Galaxy Z Fold4, 256GB opslag Zwart

Vorige maand is de prijs verdubbeld. Nu is hij weer normaal. Dat wordt geregistreerd als een korting van 55%.

Wat is het tijdsvenster voor het kortingspercentage? Is dat ook de 6 maanden die gehanteerd wordt voor het "laagste prijs in..." label? Want als dit niet het geval is, dan gaat in mijn ogen heel het doel van het Black Friday overzicht verloren. Een shop kan met dit systeem namelijk prima de prijs eerst omhoog jagen, om ze dan met Black Friday weer normaal te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Topicstarter
Voor het kortingspercentage kijken we naar de prijs 30 dagen geleden, dit ook omdat winkeliers zich tegenwoordig ook wettelijk aan deze termijn moeten houden om van-voor prijzen te vermelden. https://www.rijksoverheid...f-1-januari-2023-verboden

We houden dit in de gaten, als we rare prijsdalingen zien zullen we hier de komende weken handmatig op ingrijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:52
https://tweakers.net/deal...-videokaarten-en-geheugen Deze is ook wel een beetje vreemd. De tray-versie van de 7800x3d is nooit 999 euro geweest (als laagste prijs). Deze 'aanbieding' is wel heel vreemd en niet correct.

[ Voor 24% gewijzigd door Adlermann op 04-11-2024 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skozaa
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-05 22:26
uitvoering: Intel NUC 12 Enthusiast Kit - NUC12SNKi72

staat dik boven aan... is geen deal.

Trusted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
uitvoering: MSI Spatium M450 1TB
Het product dat je zocht is helaas niet meer beschikbaar.
Helaas niet meer beschikbaar bij MeGekko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skozaa
  • Laatst online: 15-05 22:26
uitvoering: Thermaltake Versa J21 Tempered Glass Edition

ook geen aanbieding... prijs was altijd rond de 60 euro... nu 100

Trusted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 01:56
ik kom er niet uit en had graag hulp nodig. ik wilde mij graag aanmelden voor BF deals voor powerbanks, heb al de smartphone en de voedings geprobeerd, maar daan staan ze niet tussen.
staan ze ergens onders onder vermeld of gewoon niet en moet je hadmatig in de gaten houden?

mocht deze vraag hier niet thuis horen, ik zou aanwijzigen 'waar wel' op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitig
  • Laatst online: 07-12-2024
De kortingspercentages op de MacBooks (Air, Pro heb ik niet gecheckt) geven geen indicatie van een BF-deal, aangezien Apple net de prijzen heeft verlaagd. Of anders gezegd, meer geheugen levert voor dezelfde prijs.

Er zijn wel leveranciers die onder de standaardprijs gaan zitten, maar die korting is dus minder groot dan het percentage dat in het artikel staat.

O.a:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert Grootje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 21:39
Hoi, dit is geen goede deal, de laagste prijs, Megekko, heeft geen 5G, alleen Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
MSI MAG Infinite S3 14NUE7-1864MYS staat als deal voor 1599 in de lijst, maar als je doorklikt naar bol.com (die het voor die prijs zouden moeten hebben) staat er gewoon een prijs van 2099. Iets minder goede deal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZwolschBalletje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06 10:38
Artikel: https://tweakers.net/deals/black-friday/echte-techdeals
Auteur: @Eric van Ballegoie

ASUS VivoBook 17 X1704ZA-BX221W (Azerty toetsenbord)

Het is geen terugkerende foute prijs, maar bij deze vivobook heeft een leverancier wel heel opzichtig de prijs verhoogd in de pre-Black Friday periode, zodat-ie nu kan stunten met 52% korting.

Ter vergelijking:
met AZERTY toetsenbord en 52% korting komt-ie in dit lijstje van €1299 voor €619,
met QWERTY toetsenbord en 0% korting kost-ie €529, terwijl hij lange tijd ook voor €495 stond.

Deze verdient wat mij betreft geen plekje tussen de 'beste black-fridaydeals' ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwolschBalletje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06 10:38
En ook een ander Vivobook lijdt aan hetzelfde syndroom van plots stijgende prijzen, die net niet helemaal terugkeren op de oude prijs maar wel met een mooie korting de Black Friday in lijken te gaan...

https://tweakers.net/pric...ok-14-x1404za-nk526w.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
LIJST: Deals: De beste deals voor Black Friday 2024
ARTIKEL: uitvoering: MSI MAG 341CQPDE QD-OLED Zwart

Naar mijn mening hoort dit artikel niet in deze lijst. Het gaat namelijk om hetzelfde artikel als uitvoering: MSI MAG 341CQP QD-OLED Zwart welke €200,- goedkoper is. Het enigste verschil is dat degene in de "Black Friday Lijst" de Duitse SKU is, terwijl de veel goedkopere de Nederlandse SKU is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ik weet niet waar ik dit kan melden: het lijkt erop dat het kortingsalgoritme niet goed afweegt:

uitvoering: Philips AC1711/10 - Luchtreiniger
Het is geen 55% korting maar een paar procent.

Uiteraard een -1 gegeven, maar dat is eigenlijk meer een correctie voor het algoritme. De aanbieders gebruiken wel een min of meer correctie prijs met een kleine korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyonix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 15:01
Ben nu voor een nieuwe monitor aan het kijken en het viel me op dat meerdere MSI monitoren de Duitse versies nu in de BF pricewatch hebben staan die helemaal niet aantrekkelijker zijn dan de lokale versies.
Als dit puur wellicht op percentage gefilterd is dan geeft het iig niet de beste aanbieding weer voor BF.

Voorbeeld
MSI MAG 341CQPDE QD-OLED Zwart = 889.59
MSI MAG 341CQP QD-OLED Zwart = 699

• xyonix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 15:01
Post hem hier ook nog gezien mijn aanbieding in ander topic verwijderd is. Benieuwd of dat hier ook gaat gelden.

Zoals gezegd +- maandje geleden voor een sim only gekeken bij Simpel.
Toen niet gedaan vanwege black friday, echter aanbieding nu is slechter dan toen.

Simpel - Sim Only
18GB + onbeperkt bellen 1 jaar - nu €115,50
18GB + onbeperkt bellen 1 jaar - maandje geleden €99

Verschil zit in korting van 50% die nu maar 3 maanden geldt waar het eerst 6 maanden was.
Lijkt me goede info voor degenen die nu kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latka
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:35
In het black friday overview staat HP LaserJet Tank MFP 1604w voor 99 euro. Klikken op de lijst naar de pricewatch en het is 149 euro bij 1 aanbieder (de rest is ruim duurder). Waar komt die 99 euro vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:35
@latka Van de site van HP? Typenummer in google intypen en het is de 1e hit. Wel uitverkocht, dus je hebt er niets aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 12:00

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Is er misschien ook een mogelijkheid om hier een filter in te stellen ? Ik ben b.v. op zoek naar een 65 inch tv maar nu zien ik alles door elkaar qua schermen / grootte...
dat is best lastig zoeken :)

Atari 4 ff'r 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Com Gi-ce
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10-12-2024
Goedendag,

Ik vergelijk nu al een tijdje de Samsung Tabs tegenover de Apple Ipads en het viel mij op dat Samsung een inhaalslag aan het maken is.
Niet alleen qua beeldschemgrootte, maar ook kwaliteit van de duurdere modellen laat bij Apple echt te wensen over, vind ik mijnerzijds.
Apple is nu al jaren en jaren iets wat ik echt het geld waard vond, nu echter merk ik dat ik wellicht over ga naar het Samsung-systeem; en dan ook volledig.
Heb echt alles van Apple, maar dit jaar lijkt er echt een 'shift' te zijn.
Ja, Apple is nog bij de meeste benchmarks beter, maar de gemiddelde gebruiker, lijkt beter af te zijn qua kosten bij Samsung.
Ik als 'Apple-geak', zit er daadwerkelijk aan te denken om een Samsung Galaxy Tab S Ultra 10 te gaan aanschaffen, omdat ik anders een M2 2024 iPad air zou kopen met een minder goed beeldscherm etc (de pro-versie is niet iets wat ik prefereer).
Apple lijkt zich voor de meeste gebruikers nu uit de markt te gaan prijzen, en zelfs te gaan verliezen van de massa.

Met vriendelijke groet,

G, van Hesteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:17

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

In de mailbus vandaag o.a. de Dell Precision 3570 (2WFFN) van € 1968,67 voor € 1322,59 -- maar de grafiek op Pricewatch doet vermoeden dat dit helemaal geen goede deal is.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstekele
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-11-2024
Aan de “korting” en de prijsverloop/pijl te zien van de Asus ZenWifi XD6s denk ik dat het algoritme nog niet helemaal goed werkt.

uitvoering: ASUS ZenWiFi XD6S (Per stuk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-06 11:13
bonus schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:02:
Is er misschien ook een mogelijkheid om hier een filter in te stellen ? Ik ben b.v. op zoek naar een 65 inch tv maar nu zien ik alles door elkaar qua schermen / grootte...
Ik zou ook heel graag price alerts kunnen instellen op gefilterde views. Ik ben bijvoorbeeld opzoek naar een videokaart, specifiek een 7800 XT. Ik ben niet zo geïnteresseerd in de hele categorie videokaarten, en het specifieke merk/type maakt me dan weer niet zoveel uit. Hetzelfde voor moederborden, processors, SSD etc.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdemichael
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-05 22:40
Het zou ook helemaal top zijn als je een overzichtje van de producten die het vaakst door gebruikers aangemerkt zijn als goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Topicstarter
fstekele schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 06:47:
Aan de “korting” en de prijsverloop/pijl te zien van de Asus ZenWifi XD6s denk ik dat het algoritme nog niet helemaal goed werkt.

uitvoering: ASUS ZenWiFi XD6S (Per stuk)
Dat is inderdaad een beperking in hoe wij de 'korting' berekenen. We kijken daarvoor naar de prijs 30 dagen geleden, en dit product had toen een (vreemde) spike in prijs. We zijn ons bewust van deze beperking, maar kunnen het helaas niet (snel) oplossen. Advies is dus sowieso om altijd de prijshistorie te checken, waar dit meteen zal opvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Topicstarter
geert_s schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:26:
[...]

Ik zou ook heel graag price alerts kunnen instellen op gefilterde views. Ik ben bijvoorbeeld opzoek naar een videokaart, specifiek een 7800 XT. Ik ben niet zo geïnteresseerd in de hele categorie videokaarten, en het specifieke merk/type maakt me dan weer niet zoveel uit. Hetzelfde voor moederborden, processors, SSD etc.
Die vraag komt vaker voorbij en is wellicht iets dat we in de toekomst kunnen toevoegen. We nemen het mee in de evaluatie, maar ik beloof niets. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viool123
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-06 13:16
Hoi @Eric van Ballegoie

uitvoering: XGIMI Elfin

De deal op de Elfin projector is wat misleidend, betreft namelijk een ander type (400 lumen vs 600-800 lumen)

De "afgeprijsde variant" is de Xgimi Elfin Flip en de originele / betere uitvoering namelijk de Xgimi-Elfin (non flip).

[ Voor 6% gewijzigd door viool123 op 20-11-2024 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:53

Mooijekind

Manager Product Content
@viool123 De EAN van de Elfin Flip was per abuis ook bij de Elfin neergezet. Ik heb deze daar inmiddels verwijderd en er een apart product voor aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bresjnef
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-01 12:29
Is weer to koop, maar:

MSI MAG Infinite S3 14NUE7-1863MYS
Spec is DDR5 5600 , maar wat is het geheugen wat erin is geplaatst 5600 of 2800 ? Ook kan ik geen details vinden mbt mainbord?
Wat vinden jullie van een 500 watt voeding voor dit systeem?
Het lijkt erop dat behalve de CPU en de GPU op alles is bespaard?

Thnx!!

• Ludanto
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-04 13:37
bonus schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:02:
Idem, en ook een sorteeroptie op basis van grootste prijsdaling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Topicstarter
uitvoering: OM System M.Zuiko Digital ED 150-600mm f/5.0-6.3 IS objectief

Deze staat de prijs van 2099 euro gemeld, maar dit is erg listig. Dat is de prijs na cashback namelijk, die bij alle winkels gelijk is

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06 07:01
PS Plus kortingen op abonnementen:
https://www.playstation.c...lector=true#subscriptions

Probleem is wel, wanneer ik inlog, krijg ik de promoties niet meer te zien maar enkel de normale prijzen. Is dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansRemmerswaal
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-06 13:58
@Eric van Ballegoie
Kunnen jullie volgend jaar checkboxes naast de blackfriday producten zetten zodat je er 2 -3 kunt selecteren en dan op een vergelijk knop kunt drukken, zoals we die hebben in de pricewatch?

Nefit EnviLine A/W Split 7.0 E-S warmtepomp | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Home Assistant | BBQKees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 10:37
Deze twee Garmin Forerunners 255 staan in het Black Friday-overzicht voor 189 euro. Dat zou een topprijs zijn. Helaas blijkt de prijs 100 euro hoger als je doorklikt naar Bol.

https://tweakers.net/pric...nner-255-music-zwart.html

https://tweakers.net/pric...runner-255-music-wit.html

Aanvulling:
Ik ontdek net dat deze ook niet klopt (255 euro ipv 149):

https://tweakers.net/pric...forerunner-255-grijs.html

[ Voor 18% gewijzigd door RobinFM op 25-11-2024 07:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 10:13
Hier is er toch in het 'verhoog vlak voor BF de prijs' truc getrapt:

Grandstream Networks GSC3610
uitvoering: Grandstream Networks GSC3610

Dit is geen 54% korting. Hij is zelfs al voor significant minder te koop geweest.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roon!
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-06 06:33
Hé ik zag het volgende:
Philips Hue White and Color Ambiance Festavia lichtsnoer, 250 LED’s
Voor 132,- bij Bol.com

De deal is 3 voor de prijs van 2, niet helemaal de bedoeling denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucW2
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10-06 22:17
edit (verkeerde topic) 8)7

[ Voor 120% gewijzigd door LucW2 op 27-11-2024 13:00 ]

Ben geen specs-nerd, maar praktisch ingesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 10:25
Voorstel: Bij een downvote van Xkeer deze aanbieding weg halen, zodat leveranciers gedwongen worden om met iets fatsoenlijks voor de dag te komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Toine1 op 27-11-2024 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luiks
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb de hoop dat Tweakers mij naar een betaalbare Lenov0 Tinkpad met Windows 11 zal leiden ter vervanging van mijn Lenova ide0pad 320 met Windows 10 die niet geschikt is voor update naar W 11
Als je iets vind, bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikcvdv
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-05 19:07
Net een sandisk externe ssd gekocht rechtstreeks bij Sandisk. Deze webwinkel staat niet in de lijst, maar is wel de beste prijs + nog een (niet aangekondigde) gratis 64Gb usb stick bij het betalen.

https://shop.sandisk.com/...3-2?sku=SDSSDE81-4T00-G25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

erikcvdv schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:46:
Net een sandisk externe ssd gekocht rechtstreeks bij Sandisk. Deze webwinkel staat niet in de lijst, maar is wel de beste prijs + nog een (niet aangekondigde) gratis 64Gb usb stick bij het betalen.

https://shop.sandisk.com/...3-2?sku=SDSSDE81-4T00-G25
Die prijzen zijn toch nagenoeg hetzelfde, of zelfs meer dan: uitvoering: Sandisk Extreme Pro draagbare SSD V2 2TB Zwart Of is dat een andere disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikcvdv
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-05 19:07
Klopt. Bij de 4TB lopen de prijzen wel iets meer uit elkaar dan bij de 2TB. Ik kreeg er echter onverwacht bij Sandisk nog een 64Gb usb bij kado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel187
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 21:09

Machiel187

64bit Powah!

De Samsung QD-OLED G8 LS32DG802SUXEN is momenteel bij bol.com in combinatie met Bol select slechts 599,-. Dat is nog eens 150,- bovenop de huidige Black Friday deal.

Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 20:29

MeltedForest

Lenny-t

Is het leuk om nog een artikel met alle BF data te schrijven waarin een aantal vragen beantwoord worden zoals:
Hoeveel extra bezoekers heeft de pricewatch gehad in de afgelopen week tov een normale week? Heeft de marketingcampagnes hier nog invloed op gehad?
Welke producten en productgroepen sprongen er qua aanbiedingen uit?
Waar werd op gezocht / welke producten waren het meest populair bij de bezoekers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

franssie

Save the albatross

BF is nu toch wel over? Kan dan die lelijke zwarte vlek in mijn scherm weg?

TR gemaakt

edit2 : echt snel :P

[ Voor 23% gewijzigd door franssie op 05-12-2024 00:04 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Pagina: 1