Hallo! Ik heb twee keer eerder een setup gemaakt en in elkaar gezet. Elke keer weer leuk om te doen en spannend of alles werkt als je het voor het eerst aanzet!
Nu wil ik een nieuwe rig samenstellen: wit met RGB
Wie denkt er met me mee?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Onder andere Path of Exile (1 en 2), Civilization (6 en 7).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil tot ongeveer 1500 gaan, maar zit daar niet aan vast. Mag goedkoper als het kan, mag ook duurder als het beter is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie opzet hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De kast in onderstaande setup vind ik mooi, dus daar houd ik graag aan vast. Tenzij er sterke argumenten zijn om ervan af te wijken. Verder geen specifieke merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een witte setup (kast en zichtbare componenten) met RGB. Ik heb onderdelen bij elkaar gesprokkeld uit BBG en andere aankoopadviezen, maar heb het op diverse onderdelen aangepast voor de witte kleur en RGB. Ik besef dat het daardoor duurder is.
Staat in de woonkamer, daarom voorkeur voor stille componenten.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
- Zijn de onderdelen compatibel? Past alles, voldoende voeding, goede koeling etc. Ik heb zoveel mogelijk uitgezocht, maar zie misschien iets over het hoofd?
- Dit is voor het eerst dat ik een setup met RGB wil maken. Zijn er nog specifieke tips of zaken die ik over het hoofd zie?
- Ik heb witte Corsair geheugen met RGB. Ik weet alleen niet of dat echt nodig is. Zie je het verschil tussen wit en zwart geheugen in een kast als deze? Ook twijfel ik of RGB op geheugen echt nodig is. Het hoeft ook weer geen kermis te worden.
De setup die ik voor ogen heb
Nu wil ik een nieuwe rig samenstellen: wit met RGB
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Onder andere Path of Exile (1 en 2), Civilization (6 en 7).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil tot ongeveer 1500 gaan, maar zit daar niet aan vast. Mag goedkoper als het kan, mag ook duurder als het beter is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 | Monitors | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Toetsenborden | Corsair K70 RGB Pro (MX Red, Qwerty US) | € 150,30 | € 150,30 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie opzet hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De kast in onderstaande setup vind ik mooi, dus daar houd ik graag aan vast. Tenzij er sterke argumenten zijn om ervan af te wijken. Verder geen specifieke merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een witte setup (kast en zichtbare componenten) met RGB. Ik heb onderdelen bij elkaar gesprokkeld uit BBG en andere aankoopadviezen, maar heb het op diverse onderdelen aangepast voor de witte kleur en RGB. Ik besef dat het daardoor duurder is.
Staat in de woonkamer, daarom voorkeur voor stille componenten.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
- Zijn de onderdelen compatibel? Past alles, voldoende voeding, goede koeling etc. Ik heb zoveel mogelijk uitgezocht, maar zie misschien iets over het hoofd?
- Dit is voor het eerst dat ik een setup met RGB wil maken. Zijn er nog specifieke tips of zaken die ik over het hoofd zie?
- Ik heb witte Corsair geheugen met RGB. Ik weet alleen niet of dat echt nodig is. Zie je het verschil tussen wit en zwart geheugen in een kast als deze? Ook twijfel ik of RGB op geheugen echt nodig is. Het hoeft ook weer geen kermis te worden.
De setup die ik voor ogen heb
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 223,60 | € 223,60 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 175,- | € 175,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound Spectral White AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 541,54 | € 541,54 |
1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow Wit | € 103,90 | € 103,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Halo White | € 37,82 | € 37,82 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000C30W | € 131,56 | € 131,56 |
1 | Voedingen | Cooler Master GX III Gold 650W | € 89,90 | € 89,90 |
1 | SSD's | SK hynix Platinum P41 2TB | € 139,90 | € 139,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.443,22 |