Wie kan mij op het juiste pad zetten met het volgende, ben er al een paar dagen mee bezig, maar kan de link niet leggen.
Heb een homeserver opgezet met CasaOs, en daar de Nzbget docker geplaatst.
De de server heeft de OS op een SSd kaartje, en de content staat op een Harddisk.
Met de standaard instelling van Nzb wordt de download netjes opgehaald, maar staat dan op de SSD.
Ik ben ermee bezig om dit in een map op de harddisk te verplaatsen ,maar dit lukt tot op heden niet.
het downloaden op de SSD is geen probleem als het daarna verplaats gaat worden naar de Harddisk map movies.
Wat ik ook doe, krijg steeds fouten.
het path van de map is
/srv/dev-disk-by-uuid-f2137740-d40d-4562-b1b0-aaa3df078d94/Data/Emby/Movies.
als dit invul bij Nzb category movies krijg ik een failure.
als dit aanpast naar, /mnt/Data/Emby/Movies krijg ik ook een failure.
Wat zie ik over het hoofd, de map staat ook gedeeld, het lijkt me volgens mij een permission issue
Ron
.
Heb een homeserver opgezet met CasaOs, en daar de Nzbget docker geplaatst.
De de server heeft de OS op een SSd kaartje, en de content staat op een Harddisk.
Met de standaard instelling van Nzb wordt de download netjes opgehaald, maar staat dan op de SSD.
Ik ben ermee bezig om dit in een map op de harddisk te verplaatsen ,maar dit lukt tot op heden niet.
het downloaden op de SSD is geen probleem als het daarna verplaats gaat worden naar de Harddisk map movies.
Wat ik ook doe, krijg steeds fouten.
het path van de map is
/srv/dev-disk-by-uuid-f2137740-d40d-4562-b1b0-aaa3df078d94/Data/Emby/Movies.
als dit invul bij Nzb category movies krijg ik een failure.
als dit aanpast naar, /mnt/Data/Emby/Movies krijg ik ook een failure.
Wat zie ik over het hoofd, de map staat ook gedeeld, het lijkt me volgens mij een permission issue
Ron
.