[javascript]Waarom werkt dit niet?

Pagina: 1
Acties:

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Volgende werkt wel op IE 5.5 onder windows 2000 maar niet onder 98 iemand een idee waarom dat zo is?
code:
1
<a class="contentlink" href="javascript:MM_openBrWindow('/woningen/zoeken/resultaat/detail/emailfriend.asp?id={62508235-AF57-4218-A48C-5B5889C03F84}&adres=A.J. Krophollerstraat 4 , AMSTERDAM','emailfriend','scrollbars=yes,width=495,height=375')">Verstuur als e-mail<br>[img]"/woningen/img/ex_mailto_00.gif"[/img]</a>

Verwijderd

move.to/13

edit: je url is niet ge-encode?

• raptorix
Laat maar ik kwam er net achter dat het waarschijnlijk komt omdat de straatnaam spaties bevat en de boel niet geescaped wordt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

wat werkt er niet en wat voor foutmeldingen krijg je te zien?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• raptorix
Als je op de link klink komt er een error dat er een ) ontbreekt echter deze fout krijg ik op me eigen machine en die van me collega niet.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

moved naar W&G

Verwijderd

code:
1
<a class="contentlink" href="javascript:MM_openBrWindow('..','emailfriend','..'); void(0);"> (..)<br>[img]"/woningen/img/ex_mailto_00.gif"[/img]</a>

Dit stukje dus veranderen:
); void(0);">

- een ';' achter het MM_openBrWindow() object plaatsen en void(0); er8er zetten ..

Verder denk ik niet dat de ',' & ' ' (nog meer?) niet erg op prijs worden gesteld..
Pagina: 1