Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-05 21:38
Mensen, afgelopen week met suk6 de iPhone 7 (met iOs 15.8.3) van mijn vrouw kunnen overzetten naar haar nieuwe Samsung A55. Het enige wat nog moet gebeuren is de bladwijzers van safari. Ik zoek me een ongeluk omdat die bladwijzers voor haar belangrijk zijn, zitten in verschillende mappen etc. Ik heb wel een back-up gemaakt en die kunnen e-mailen maar dat zijn dan URL's. Is er geen methode om het complete bladwijzer bestand te exporteren en op een android toestel te importeren? Tnks voor het meedenken

Leonardus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:11
Kun je ze op een laptop niet importeren in Chrome browser die synchroniseerd met haar Google account, en dan krijg je ze op de telefoon ook beschikbaar in haar Google account? Bijvoorbeeld:
https://osxdaily.com/2021...-bookmarks-google-chrome/

Anders, het ergste geval is het een uurtje kopiëren en plakken om handmatig de mappen te maken en de URL's een voor een te openen in dan aan de juiste mappen toe te voegen in de browser favorieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leonardus
swhnld schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:25:
Kun je ze op een laptop niet importeren in Chrome browser die synchroniseerd met haar Google account, en dan krijg je ze op de telefoon ook beschikbaar in haar Google account? Bijvoorbeeld:
https://osxdaily.com/2021...-bookmarks-google-chrome/

Anders, het ergste geval is het een uurtje kopiëren en plakken om handmatig de mappen te maken en de URL's een voor een te openen in dan aan de juiste mappen toe te voegen in de browser favorieten.
Ik vrees dat het je tweede tip gaat worden. Heb mijn iCloud voor Windows geactiveerd vorig jaar. En ach, wat is een uurtje op een mensen leven nietwaar? Tnks voor je hulp! :)

Leonardus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
Kleine update: de link van swhnld bekeken. Check deze link. Prima work around/ alternatief.

[ Voor 22% gewijzigd door leonardus op 05-11-2024 20:06 ]

Leonardus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:33

Barrycade

Through the...

Dat is toch precies wat @swhnld aangaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
Klopt, je hebt gelijk. Bericht aangepast. Tnks man!

Leonardus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecarrow
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 23-11-2024
Hallo! Om Safari-bladwijzers naar je Samsung A55 over te zetten, volg deze stappen:

Bladwijzers exporteren: Gebruik een Mac om via iCloud je Safari-bladwijzers te synchroniseren en exporteer ze als een HTML-bestand.

Overzetten naar Samsung: Stuur het HTML-bestand naar je Samsung-telefoon via e-mail of Google Drive.

Importeren in Chrome: Open het bestand in Chrome op je Samsung en importeer de bladwijzers via 'Instellingen' > 'Bladwijzers' > 'Bladwijzers importeren'.

Succes! 😊

[ Voor 4% gewijzigd door joecarrow op 06-11-2024 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
joecarrow schreef op woensdag 6 november 2024 @ 04:49:
Hallo! Om Safari-bladwijzers naar je Samsung A55 over te zetten, volg deze stappen:

Bladwijzers exporteren: Gebruik een Mac om via iCloud je Safari-bladwijzers te synchroniseren en exporteer ze als een HTML-bestand.

Overzetten naar Samsung: Stuur het HTML-bestand naar je Samsung-telefoon via e-mail of Google Drive.

Importeren in Chrome: Open het bestand in Chrome op je Samsung en importeer de bladwijzers via 'Instellingen' > 'Bladwijzers' > 'Bladwijzers importeren'.

Succes! 😊
Tnks voor je bericht, helaas geen Mac.

Leonardus

Pagina: 1